Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn it -.-

 

Men PS3 versjonen er den jeg har. Jeg er fornøyd, og det kanskje mest positive er at jeg aldri har opplevd et lignende spill på konsoll, noen gang før. Eneste grafikken jeg syns er dårlig på PS3. Alt annet synes jeg er topp!

 

Så du bør vurdere selv, etter om du går mye ut av grafikken på spill, for om du skal ha det eller ikke. Jeg syns PS3-versjonen er høyst respektabel uansett, fordi det er et veldig bra spill :)

Lenke til kommentar

Eg følgjer trenden med å stemme på DA :)

 

Da ville eg følgd denne oppbygginga:

 

Rogue:

Bow

Duelist (lvl 7)

Ranger (lvl 14)

Shale/Alistair, Morrigan/Wynne og Shale/Sten/Dog/Oghren

 

Warrior:

Crossbow

Reaver (lvl 7)

Berserker (lvl 14)

Shale/Alistair, Morrigan/Wynne, Leliana/Zev (Leli som dual-wield)

 

 

Arrow of Slaying er heftige greier.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Til voten:

 

Mennesker:

Loghain er egentlig favoritten. Tvers gjennom genial karakter, med glimrende stemme. Av dem på voten vinner Duncan. Tøff og smart. Spoiler: Synd han forsvant før vi ble virkelig kjent.

 

Dverger:

Sandal er egentlig favoritten. Bokstavelig talt enkel - men genial. Umulig å ikke like. Av dem på voten vinner Kardol. Spoiler: Synes begge kongekandidatene er ganske kjipe og utnyttende.

 

Alver:

Her vinner Lanaya. Kul og søt. Var sterk "inspirasjon" da jeg designet min egen Dalish Warden. (Bilder nedenfor)

dragonage01.png

dragonage02.png

Lenke til kommentar

Eg har ikkje sett det før heller.

 

Spoiler for Secret Companion:

 

 

Loghain er ikkje på pollen fordi han er ein mogeleg companion.

 

 

 

Eg liker Harrowmont som person betre enn Behlen, men Behlen er ein betre konge. Den einaste som hadde blitt ein betre konge for Orzammar er meg (Dwarf Noble) ;)

 

 

Liker Zathrian mykje betre enn Lanaya, han verker som ein mykje dypare karakter. Eg godt skjønner kvifor Zathrian nekta å oppheve forbanninga, sjølvom det er lenge sidan det skjedde, og heilt andre menneske, så er det lett å sjå at berre tanken på det er nok til å skape eit brennande hat for menneske, og spesielt varulvane.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har kjøpt meg Digital Deluxe-utgaven via Steam, men opplever at jeg får en popup med 10-15 minutters mellomrom;

 

 

 

Er det noen som kjenner til en løsning på dette problemet? Jeg er logga inn via spillet, jeg har lasta ned DLC og den biten er greit. Meldingen pauser spillet hver gang den kommer og det ødelegger mye av stemningen.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje sett det før heller.

 

Spoiler for Secret Companion:

 

 

Loghain er ikkje på pollen fordi han er ein mogeleg companion.

 

 

 

 

 

Hvordan får man Loghain som companion?

 

 

 

Når man er i Landsmeet så sloss man jo mot Loghain og etter det foreslår han eldre Grey Wardenen Riordan (?) at Loghain skal gå gjennom ritualet og få bli en grey warden selv. Hvis du velger dette så vil Alistair forlate deg

 

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Stemmer det Crax, jeg tenkte ikke helt på det når jeg sto der noen av gangene. Får se hva jeg gjør nå da.

 

Noen som vet om et bra sted for å hente ned d3dx9_36.dll? Har fått en error på dragon age på en ny laptop og gjort alt som skal til for å fikse problemet, men jeg må vist laste ned .dll manuelt og legge den til et eller annet sted jeg ikke vet hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...