Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg liker Zathrian. Han er ein god karakter, ein god leiar for Dalish, og veldig godt voice-acta. Liker ikkje Shianni, og Lanaya, ho liker eg berre ikkje.

Kardol er relativt klart, han er berre så ufatteleg kul! Eg vil sjå meir av Legion of the Dead, håper det kjem ein DLC om dei, eller at dei får ei viktigare rolle i neste spel.

Duncan er jemn med Bann Teagan, men eg hamna på Duncan til slutt. Eg liker Teagan litt, men han burde fortalt meg om vegen inn til slottet før.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

heihei :) har nettopp bytta uncharted 2 til dragon age: origins på Ps3, men er litt usikker akkuratt nå. Burde jeg heller ha det på pc?

Lenke til kommentar

Ja. PC versjonen er definitivt bedre enn konsollversjonene. Mange synes kontrollene og en del mer som jeg ikke kommer på i farta er bedre. Men jeg synes personlig at bare grafikken er en god del bedre. Grafikken skiller seg dårligst ut kanskje hos PS3 versjonen desverre :(

Lenke til kommentar

ny her, men ja:P origins og rasar då, eller evt hvordan våpen vi bruker? bue, 2h, 1h, duals osv

Det er jo ikkje så viktig, det er jo trass alt companions til alle typar våpen, så kva du bruker er ikkje så altfor viktig, siden du berre velgjar companions som passer inn.

heihei :) har nettopp bytta uncharted 2 til dragon age: origins på Ps3, men er litt usikker akkuratt nå. Burde jeg heller ha det på pc?

Ja. Pc-versjonen er veldig mykje betre. Du får større skillbar, kontrollane er betre og grafikken.

Korleis kan eg vite kva slags type rustning fiendane brukar? Fordi Mace har høgare Armor Penetration enn sverd, så maces er betre mot fiendar med god rustning enn sverd er.

Eg spelte nettopp Drakensang, og når eg spelte Dragon Age igjen blei eg skuffa av Denerim. Ferdok (hovudbyen i Drakensang) er ein by med stemning. Folk går rundt og jobber, handlar, snakkar med andre etc., eg syns Denerim er litt død. Det er berre nokre få som er ute og handlar, og det er ei bortskjemd adelskvinne, berre ei lita gruppe med folk som snakkar og resten er det nokre få som går rundt uten nokon meining. Sjølvagt, resten av spelet er DA betre enn Drakensang, men akkurat stemninga i hovudbyen er Drakensang betre på.

Lenke til kommentar

Angående lite bevegelse, jeg synes generellt omgivelsene gir deg lite. Litt slik som i GTA spillene, du har en hel by men egentlig har du bare veinettet og litt til.

Veldig liten aktivitet og ting å "ta" på :) Se på Assassins Creed som et moteksempel.

Godt nytt år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...