Kidnet Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Sjekk dei andre "fanane" på DLC-panelet, det skal stå på den i midten, trur eg, der kan du innstalere dei. Available er berre det du kan kjøpe. Har sjekka alle fanene opp til flere ganger ingenting, merkelig. Edit: Når jeg går inn på profilen min på bioware siden derimot, står det at de er reedema på kontoen min. Endret 25. desember 2009 av Kidnet Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 da er det null stress, send mail til dem og gi beskjed, kan de se at de er redeemet er det vel ikke problem og grante deg stuffet? Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Tror ikke det er noe stress, ville bare sjekke om det var noe jeg gjorde feil før jeg kontakta dem:P Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Forresten, nokon som har merka ein feil med videoen når du startar spelet? Duncan fortel om Blights og darkspawn, og der ser du dvergane, som slåss mot Ogres! Ogre kjem av kvinnelege Qunari broodmothers, og Qunari kom ikkje til Thedas før 300 år sidan, mens den forrige Blighten var 400 år sidan. Aldri tenkt over den gitt! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 dæven flosshatt! alert the big ones! det der er en ganske grov feil Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er stolt av deg Flosshatt. Ingen av oss har merket noe slikt og jeg tror nok ikke veldig mange andre har merket det heller ^_^ Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Noen som vet om denne pcen kan kjøre Dragons Age? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10394 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Er ganske sikker på at du kan kjøre det, men hvor bra vet jeg ikke. Edit: Så litt nærmere og du vil være, vet ikke helt hvor mye, men du vil være en del over recommended hvis jeg har sett riktig Endret 26. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 dæven, alistair går utrolig merkelig, DISLIKES en hånd ut heletiden her Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 en hånd ut heletiden her Huh?? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Er ganske sikker på at du kan kjøre det, men hvor bra vet jeg ikke. Edit: Så litt nærmere og du vil være, vet ikke helt hvor mye, men du vil være en del over recommended hvis jeg har sett riktig Så jeg kan spille det på det høyeste? (setting) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Nei det er nok heller tvilsomt, med fullt på AA, men vil da tro du kan ha det på medium i alle fall (det ser ikke dårlig ut da heller). Men før du kjøper så burde du høre med andre enn meg. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Nei det er nok heller tvilsomt, med fullt på AA, men vil da tro du kan ha det på medium i alle fall (det ser ikke dårlig ut da heller). Men før du kjøper så burde du høre med andre enn meg. Takk for at du svarte Får sjekke med noen andre også. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Har det noe å si hvor man selger ting? Til forskjellige merchants mener jeg, får du mer pennger for tingene du selger til forskjellige folk? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 25% rabbat på steam for dragon age. Dragon Age: Origins Digital Deluxe Edition 41,24 € Dragon Age: Origins 37,49 € Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Har det noe å si hvor man selger ting? Til forskjellige merchants mener jeg, får du mer pennger for tingene du selger til forskjellige folk? Samme hvem man selger ting til så får man alltid bare 25% av verdien. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) dæven flosshatt! alert the big ones! det der er en ganske grov feil Jeg er stolt av deg Flosshatt. Ingen av oss har merket noe slikt og jeg tror nok ikke veldig mange andre har merket det heller ^_^ Yay! I am appreciated! ^_^ Edit: Eg har nok gjort ein enorm feil med min mage, har fokusert litt på Entropy (har Horror og Paralyze for CC), og litt på å få Mana Clash (har to i den rekka), og Winter's Grasp. Når eg kom til lvl 7 så valde eg Blood Mage, og når eg går tom for mana så bruker eg Blood Magic, problemet er at eg døyr. Eg fokuserte litt på constitution i Originen, så har ikkje så høg willpower, men kvar gong Horror eller Paralyze går over, så løper fiendane på meg, og slår på meg. Med tom mana, lite liv (pga. spellsa tar liva mine) og praktisk talt ingen healing mogelegheitar så døyr eg. Burde eg heller vald Arc. Warrior som lvl 7, og blood mage som lvl 14, når eg har meir liv? Endret 26. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Sliter litt med å ta den siste demonen, altså hoveddemonen i den første Faden du kommer inn i i toppen eller noe sånt på Tower of Circle tror jeg det heter. Noen som har noen forslag? På (trolig) hans siste form begynner han å sprøyte ut cold angrep som dekker så og si 360 grader (ja, altså alle mine companions, inkludert meg selv), som gjør det helt umulig å unnvike angrepet. Jeg hadde ingen sjans til å overleve... :o Gadd ikke prøve mer, siden jeg hadde spilt i 3-4 timer xD Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Sliter litt med å ta den siste demonen, altså hoveddemonen i den første Faden du kommer inn i i toppen eller noe sånt på Tower of Circle tror jeg det heter. Noen som har noen forslag? På (trolig) hans siste form begynner han å sprøyte ut cold angrep som dekker så og si 360 grader (ja, altså alle mine companions, inkludert meg selv), som gjør det helt umulig å unnvike angrepet. Jeg hadde ingen sjans til å overleve... :o Gadd ikke prøve mer, siden jeg hadde spilt i 3-4 timer xD Bare la Wynne ha klar group-heal. Om ikke hun har lært dette; ha klar potions på alle. Forøvrig er det lurt å ta form som golem i denne kampen. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Åhja, hadde form for vanlig Mage Elf hele tiden ^^ Må prøve litt Golem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå