Craxmerax Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Du er jo nesten ferdig da. Jeg vil anbefale sterkt å gjøre det ferdig. Du vil like epiloguen.. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Holder nå på med en ond warrior hvor jeg har kommet meg til Urn of sacred ashes, men sliter med å ta et visst valg. Noen som kan gi meg noen andre fordeler med å forgifte den annet enn det å bli reaver og få litt approval fra Morrigan? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Du slepp å sloss mot Korgrim, ellers er det ingen, trur eg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Og hvem vil vel slippe å sloss mot den dusten?! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Det kan vere ein vanskeleg kamp, for nokon. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Er jo det vanskelige og utfordrene som til tider kan være morro. Er alt plankekjøring blir jo spillet fort kjedelig. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Kjør manaclash, så er det plankekjøring. Skal innrømme at det ikke er en enkel kamp om en ikke bruker ostetaktikker. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Og ikkje minst, du kan føle deg herleg ond. Og viss du er dverg eller alv så har du mest sannsynleg ingenting i mot å gjere det. Alle kampar kan vere lette, men det finnes grunnar til å ikkje berre slakte alt som er foran deg Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Klarer aldri å drepe søte Leliana, så nei den går ikke. Som alv og dverg har du vel egentlig ingen grunn til å bry deg hva som skjer, så du kan jo like godt gjøre hva kompanjongene dine foreslår. Det er ingen som vil gjøre det, det er heller at de ikke bryr seg hva som skjer med den, akkurat som din karakter. Endret 17. desember 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan er det på xbox? Jeg har en dritt pc som sliter med det meste men har tenkt litt på å kjøpe det på xbox. Jeg har hørt litt at grafikken suger men er det noen her i forumet som har noen meninger. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hvordan er det på xbox? Jeg har en dritt pc som sliter med det meste men har tenkt litt på å kjøpe det på xbox. Jeg har hørt litt at grafikken suger men er det noen her i forumet som har noen meninger. Ikke vurder det engang. Kjøp til PC om du har muligheten, PC versjonen har en mye bedre kameravinkel som konsollversjonene ikke har, samt at det å bruke mus og tastatur er usedvanlig lettere enn å bruke radialmenyene på konsoll. Etter at du har realisert hvor mye man må mikrojustere under kampene om man vil gjøre det skikkelig så er PC versjonen ett absolutt must. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Klarer aldri å drepe søte Leliana, så nei den går ikke. Som alv og dverg har du vel egentlig ingen grunn til å bry deg hva som skjer, så du kan jo like godt gjøre hva kompanjongene dine foreslår. Det er ingen som vil gjøre det, det er heller at de ikke bryr seg hva som skjer med den, akkurat som din karakter. Du treng ikkje drepe ho, berre ikkje ha ho med, og så kan du få ho til å dra av seg sjølv i campen, uten kamp. Viss du rollespelar, så har jo kva karakteren din vil gjere mykje å seie, så da kan du ikkje berre lytte til companions Forresten, køyrer du med Morrigan, Zevran, og Shale (trur eg, trur også Sten går) så får du ingen minus av å gjere som Korgrim vil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Noe jeg skulle ønske er at hvis man må drepe en companion så kommer det en spesiell cutscene for det hvor noen siste ord blir utdelt. Det hadde fått til å føles mye sterkere. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Cutscenes er vel noe som gjør noen spill til veldig gode siden man da får bedre innblikk i hva som skjer, (Final Fantasy f.eks). Hadde ikke hatt noe imot noen flere små cutscenes når noe skjer i historien, enten det er drapet på en ledsager eller noe annet viktig for historien. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Så lenge det er ein kul død... Mine favorittmåtar å drepe folk på i DA er forresten med dual-wield (stikk sverdet i brystet hans, og kutt av hovudet hans med det andre ) og sverd og skjold (stikk sverdet i brystet hans, og slå vekk kroppen hans med skjoldet ) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Elsker når karakteren hopper på enten trollet eller dragen å stikke sverdet i brystkassa mens han faller om! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Neeei, fikk feilkode når jeg skulle starte, "failed to authenciate disk, please try again" Har ikke lasted det ned! Fikk akuratt pakken fra Cdon, helt ny cd og alt. Hjeelp meg Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Neeei, fikk feilkode når jeg skulle starte, "failed to authenciate disk, please try again" Har ikke lasted det ned! Fikk akuratt pakken fra Cdon, helt ny cd og alt. Hjeelp meg skiftet dvd leser, wtf? men funker nå Endret 17. desember 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Kan jo være problem med stasjonen istedet for DVD-platen. Prøv noe annet, et annet spill helst da, i samme stasjon og se hva du får opp? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Kva f***?! Prøver å starte DA:O, men Steam seier det er utilgjengeleg for augeblikket. Eg har da kjøpt spelet, og det er da ikkje online, så det kan da absolutt ikkje vere utilgjengeleg! Edit: Gjekk no, etter 7 gongen eg prøvde. Endret 17. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå