Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Er så usikker på hvem jeg liker best... ligger mellom Alistar og Morrigan egentlig, synes det var de to som ga best inntrykk på meg. Alistar som den gode og Morrigan som den litt slemmere Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Synes Alistair var en kul fyr å reise med, kansje Oghren også for "comic relief". Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Curse those demons at Bioware! Blitt helt hekta på DA:O. Startet først en dw warrior elf, det var ikke så gøy, heller ikke shield and word human noble var helt gøy første gangen (specca litt rart etc). Startet en ny elf mage igår, nå er jeg helt tapt for omverdenen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Bah, jeg vil ha pcen min tilbake så jeg kan spille dette igjen!!! Har bare prøvd Human Noble Warrior, er alt jeg har prøvd av karakterer og bakgrunn Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 aww Jeg fikk nettopp ny maskin, så er mildt sagt overlykkelig! Hovedproblemet mitt er at jeg har såpass mye spill jeg må spille for å komme ajour Flyr mellom l4d2, anno 1404(?), borderlands, Da:o og MW2. Blir dog mest da:o. Jeg tror faktisk at mage classen i da:o er den mest underholdene jeg har prøvd i et rollespill noengang. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Har alltid prøvd Warriors først, uansett hvilket spill. Jeg fant den klassen veldig underholdende, selv om jeg kanskje gikk litt mye dualwield sword/daggers og lekte rogue til slutt Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Kjøpte nettopp Dragon Age:Origins fra BlahDVD til £19 inkludert porto. Har vel dessverre ikke tid til å spille det før 2020, men det har fått så mye skryt at jeg bare må ha det samt støtte utviklerne med noen (få) kroner. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Har vurdert å kjøpe dette, til PS3 lenge nå! Tror det skjer i løpet av jula! Har alltid ønsket meg et sånt spill på PS3, allikevel om det kan hende det er bedre på PC. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 PC er MYE bedre. Alt jeg sier. Hvorfor kjøpe en robåt når du kan kjøpe (OG DRIFTE) en cabin-cruiser eller 20 fots seilbåt? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Startet et nytt game i forrige uke. Sist gang jeg spilte DA var jeg dverg, nå er jeg menneske. Merker at ting går mmye mer "smooth" nå, skjønner litt mer av hvordan man skal spille spillet, og jeg har mer erfaring med levelsystemet. Nå skal jeg tilbake til The Tower of Magi, gruer meg allerede til opplegget der. Dere som har gjort det før, vet godt hva jeg mener. Selv spiller jeg på 360, og elsker spillet. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Spillet er posten (299,- cdon, PC) burde jeg kjøpe DLC ene med en gang? hvor får jeg kjøpt de? finner de ikke på EA store, finner bare collectors edition og det er litt for seint og dyrt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Sjekket Steam hva prisen er der, hvis du bruker det? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Har vurdert å kjøpe dette, til PS3 lenge nå! Tror det skjer i løpet av jula! Har alltid ønsket meg et sånt spill på PS3, allikevel om det kan hende det er bedre på PC. Ikke vurder det engang. Kjøp til PC om du har muligheten, PC versjonen har en mye bedre kameravinkel som konsollversjonene ikee har, samt at det å bruke mus og tastatur er usedvanlig lettere enn å bruke radialmenyene på konsoll. Etter å ha realisert hvor mye man må mikrojustere under kampene om man vil gjøre det skikkelig så er PC versjonen ett absolutt must. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Hmm... Ja, har vært litt skeptisk, men har jo ingen super gaming PC som gjør at valget om å kjøpe spillet til PS3 blir mye lettere. Men skal se hva det blir til. Skal uansett ha Dragon Age Origins! =P Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 PC verson støtter hjemme laget mods/addons. Bare dette grunn kjøpe det på pc. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Da var jeg gjennom etter 100 timer og 20 minutters spilling Nytt kjør med ond warrior begynner jeg på imorgen. Kan bli artig etter å ha spilt som mage(som jeg specet til arcane warrior mot slutten for moro skyld). Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Noen som har lenkte til raven mod? Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 http://social.bioware.com/project/469/ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Takker! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Fikk veldig lyst til å spille på en Rogue nå. Men jeg er ikke ferdig med min warrior, og jeg tror ikke jeg gidder å begynne på nytt, siden jeg har spilt en stund på denne. Jeg har kommet til: Landsmeet, og har nettopp vunnet over You know who i en duell Endret 16. desember 2009 av Nero Wulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå