Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker vi voice-acting, eller personlegheiten? Fordi personlegheiten til Anora er grusam, voice-actinga er så som så.

Og eg las nettopp på wikien at darkspawn til gå til åttak på campen din etter ei stund, men dette har eg aldri opplevd, er det noko spesielt som må gjerast for at det skal skje?

For meg var det etter to main quests, men vet ikke om det var fordi det var etter orzammar.

Menne uansett så natta ^_^

Lenke til kommentar

Min stemme på voten går til Leliana. Under første gjennomspilling oppdaget jeg henne ikke, men nå er hun bankers på laget. Virkelig kul og spennende karakter. Synes også hun har den beste stemmen.

Morrigan kommer på andreplass både som nest beste karakter og nest beste stemme. Som karakter taper hun for Leliana da hun er i overkant kjip til tider. Har likevel de morsomste dialogene i spillet, samtidig som hun har en spennende historie. Claudia Black gjør en glimrende innsats med stemmen. Passer utmerket, noe som er en stor ufordring på denne karakteren. Likevel er stemmen og dialekten til Leliana uforglemmelig.

Enig i at stemmen til Anora er den svakeste, men selv denne er helt grei.

Lenke til kommentar

Hei folkens...

lurer på om jeg har gått litt fort frem i spillet...antar noen her kan bekrefte/avkrefte det.

Er vel ikke rundet lvl 10 enda, har forlatt Lothering, Har tatt slottet i Redcliff, vært i Demerinn, og har kommet så langt som til faith greia hvor jeg skal bekjempe kopi av mitt eget party i ash questet. Måtte forlate der, klarte det ikke, får heller komme tilbake.

Har akkurat startet med Fade greia i Toweret.

Ihvertfall - lurer på om jeg har hoppet over mye, og gått glipp av mye godt gear ?

føler meg dårlig utstyrt og for lav lvl til å være på slutten av Ash questet ?

Lenke til kommentar

Ihvertfall - lurer på om jeg har hoppet over mye, og gått glipp av mye godt gear ?

føler meg dårlig utstyrt og for lav lvl til å være på slutten av Ash questet ?

Kan ikke skjønne det ...

Gearet finner du stort sett uavhengig av lvl, og det er ikke spesielt rart at du havner ett sted du må komme tilbake til senere når du er relativt lavt nivå. Bare gå og gjør andre ting og stikk tilbake på lvl 12-13 bør være greit.

Lenke til kommentar

Valget over favoritt karakter er veldig enkelt for min del: Alistair.

Han var den av gruppemedlemmene som jeg faktisk følte mest for, muligheten man hadde til å ta han hele veien til tronen var også en meget dyp quest spesielt siden han er en av de minst egnede kongekandidatene til man faktisk begynner å kjenne han ;)I tillegg til dette sitter også stemmen hans som ett skudd, kombinert med vitser og kommentarer som passer min humoristiske sans perfekt.

Bioware's beste karakter på mange mange år etter min mening.

Lenke til kommentar

Det støttes betingelsesløst Onkel. Det fortjener du 1+ for. Elsket stemningen i samtalene med ham. Spesiellt hvis man spiller som kvinnelig karakter. ;) Historien rundt ham og dialogene er som dratt ut av en prisvinnende film, eller bok. Og med ham Wynne og Morrigan i partyet føltes det som vi var en familie. Har aldri opplevd noe lignende i noe spill tidligere. :love:

Lenke til kommentar

Det er akkurat det som gjør at jeg synes han er den mest troverdige karakteren. Alle har sider man elsker og sider man hater, slik er mennesker. Det Alistair gjør og måten han reagerer på virker for meg som akkurat det en person med hans bakgrunnshistorie ville gjøre.

Selvfølgelig er så og si alle karakterene slik, men Alistair og hans stemmeskuespiller vil jeg si er den som gjør rollen sin best og har den best skrevne historien. :)

Lenke til kommentar

Takker for den ;)

Det som gjør Alistair så stor i mine øyne er at han er en sann venn i spillet så lenge du behandler han som en selv. Han er kongearving på en litt uvanlig måte enn det man er vant til og absolutt ikke keen på å følge det opp før han blir oppfordret til det. Gutten er ikke en badass med brautende innstilling og hulk muskler, men heller en jordnær, troverdig og forsiktig kar med høye moralske verdier.

Nevnte jeg humoren? Den deilige ironiske humoren?

Når det gjelder landsmeet så er det en av favorittstedene mine i spillet, jeg savet rett før jeg reiste dit og gjenspilte det om og om igjen til jeg hadde funnet alle mulige slutter jeg kunne klare å oppdrive. Må være umulig å få han 100% fornøyd, men det er tross alt ikke rart med tanke på hva han må ofre selv. Ville blitt meget forfjamset om han kom og roset meg for å ha gjort han til konge eller motsatt når jeg møter han i etterkant. Det er ikke en sort/hvit avgjørelse man står over for tross alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...