Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemte på Leliana. Hun er en dyp karakter som jeg føler jeg fikk skikkelig godt kontakt med. :)

Ja, ho er også godt voice-acta. Eg ender vanlegvis opp med ein romanse med ho :p

Stemte Morrigan. Dypt.

Uff nei, liker ikkje Morrigan, dessverre er ikkje Wynne nokon god AoE/CC.

The secret companion er nå med i pollen, glemte han vekk ettersom jeg ikke brukte ham ^_^

Eg prøvde han på saven til ein ven, og han er veldig god. Eg fekk også stor respekt for han under samtalane hans. Dessuten er det han som er best voice-acta i DA ;) Derfor bytter eg mi stemme til han.

Edit: Kva er best armor, Warden Commander Armor, Juggernaut eller Wade's Superiour Dragonbone armor?

Warden Commander og Juggernaut har same rustning her, så det er bonusen som er forskjellig for meg. Dragonbone er sterkast, men også høgast fatigue. Eg skal bruke på Alistair, som er tank for meg no.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp:

Jeg har ikke merket det før nå, men etter at jeg reinstallerte spillet i går så fungerte ikke noen av dlcene. Warden's keep og stone prisoner samt noen av de mindre. Det har alltid vært slik hos meg, men sist så fant jeg en fix til det, et program som gjorde noe med.. noe.. Vet ikke helt, men det fungerte i alle fall..

Lenke til kommentar

The Secret Companion, og korleis du kan skaffe deg han:

Loghain. Under Landsmeet, spar livet hans, og rekrutter han til Grey Wardens, da vil Alistair bli forbanna og dra, men du får Loghain, som er ein god sword'n'board warrior.

Edit: Eg er i Circle Tower no, og veldig usikker på kva eg skal gjere. Kor gode er Templars i The Final Battle? Eg har alvane, så eg har Ranged til THE Final Battle.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Selv er jeg enig med Joakim her. Voice actinga til morrigan er egentlig helt genial. Leliana sin er nokså bra den også, men ikke på samme måte.. ^_^

Hvordan kan jeg forvente å kjøre Dragon Age med Ati Radeon 5770 i full HD, hvor mange fps?

Vil tro du vil ligge rundt 50, men jeg vet jo ikke jeg da ;)

Har selv lyst til å kjøpe det kortet. Hva synes du om det?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

The Secret Companion, og korleis du kan skaffe deg han:

Loghain. Under Landsmeet, spar livet hans, og rekrutter han til Grey Wardens, da vil Alistair bli forbanna og dra, men du får Loghain, som er ein god sword'n'board warrior.

Edit: Eg er i Circle Tower no, og veldig usikker på kva eg skal gjere. Kor gode er Templars i The Final Battle? Eg har alvane, så eg har Ranged til THE Final Battle.

så kult! =)

Velger Morrigan da, best alt i alt!

både i personlighet, voice, kamp

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Å ja, Loghain har en helt utrolig kul stemme, han klarte til og med å overbevise meg om at han hadde rett. :p Det er close mellom Morrigan og Loghain imo, men Morrigan går så vidt av med seieren hos meg.

Simon Templeman (Loghain) kommer forresten også til å være med i ME2, blir utrolig tøft tror jeg.

Gjer han? Ohh, kjenner at det kjem til å bli vanskeleg å ikkje kjøpe ME2 no :p

Lenke til kommentar

Stemte på Leliana. Hun er en dyp karakter som jeg føler jeg fikk skikkelig godt kontakt med. :)

Ja, ho er også godt voice-acta. Eg ender vanlegvis opp med ein romanse med ho :p

Stemte Morrigan. Dypt.

Uff nei, liker ikkje Morrigan, dessverre er ikkje Wynne nokon god AoE/CC.

The secret companion er nå med i pollen, glemte han vekk ettersom jeg ikke brukte ham ^_^

Eg prøvde han på saven til ein ven, og han er veldig god. Eg fekk også stor respekt for han under samtalane hans. Dessuten er det han som er best voice-acta i DA ;) Derfor bytter eg mi stemme til han.

Edit: Kva er best armor, Warden Commander Armor, Juggernaut eller Wade's Superiour Dragonbone armor?

Warden Commander og Juggernaut har same rustning her, så det er bonusen som er forskjellig for meg. Dragonbone er sterkast, men også høgast fatigue. Eg skal bruke på Alistair, som er tank for meg no.

Jeg mener at Wade's Superiour Dragonbone Armor fungerer best, men det er nå bare meg :)

Lenke til kommentar

Om det blir en klisje eller ikke er vel opp til hvordan hun blir skrevet, skuespilleren skal få fram følelsene. For all del, det er få jeg synes er dårlige i DA:O og Leliana er ikke blant dem!

Det er ingen som er dårlig i DA:O! En karakter alene bidrar ikke mye, det er samspillet mellom karakterene som gjør dem bra. Derfor kan jeg heller ikke stemme i pollen, ettersom jeg liker alle like godt. Bryr meg egentlig ikke om hvor gode de er i kamp. Det er historien jeg bryr meg om. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...