Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Antagelig beste team:

- Grey Warden (Rogue)

- Sten (Warrior)

- Orgren (Warrior)

- Wynne (Super-healer)

 

...men liker best følgende:

- Grey Warden (Rogue)

- Allistar (Warrior)

- Leliana (Rogue)

- Morrigan (Simple-healer + shapeshifter)

 

Kunne ønske det var mulig å ta med flere samtidig... Liker alle karakterene - inkludert "dog" - så det er trist å la dem sitte igjen i campen=( Men gjør det mer motiverende å spille flere ganger da=)

Jeg bruker det nederste laget der, bortsett fra at jeg bruker Sten istedet for Leliana. Sten er den sterkeste i partyet mitt og synes han er veldig nyttig, selvom han ikke alltid er lett å få blid, ikke er han enig i alle mine avgjørelser heller. Det skal sies at jeg ikke har fått Wynne i partyet mitt enda, så kommr vel kanskje til å bruke henne i litt tøffere kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Forresten, kva slags krystallar bør eg eigentleg bruke på Shale? Veit at Rage demons og abominations har svakheit mot is, men bør eg gå rundt med mange og bytte etter kva eg sloss mot, eller er det ein type som er definitivt betre enn resten?

 

Etter det jeg har lest på Wikien er det electricity man burde gå etter, det er svært få fiender som er resistente mot den typen skade.

Elektrisk skade skal visstnok også draine stamina hos fiender ifølge ett loading tips inne i spillet.

 

Ville ikke brukt Ice, da det er mange undead i spillet som er resistente mot det.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Hva er det med deg og Human Noble? ;)

 

Vurderer å droppe magen på nightmare for å starte med nok en rogue, så utrolig mye mer moro enn de andre klassene!

 

Det er Human eg liker ;) Irriterar meg at dei droppa Human Commoner-originen, fordi eg byrjer å bli lei av Human Noble no :p

 

Seriøøøøst å kjedelig fade delen av broken circle questet er!!!

Finnes det noen måte å skippe det på??

 

Viss du speler på pc finnes det sikkert ein "console command" som gjer at du kan skippe den, men har aldri prøvd det på dette spelet, så veit ikkje om det er mogeleg.

 

 

 

Forresten, kva slags krystallar bør eg eigentleg bruke på Shale? Veit at Rage demons og abominations har svakheit mot is, men bør eg gå rundt med mange og bytte etter kva eg sloss mot, eller er det ein type som er definitivt betre enn resten?

 

Etter det jeg har lest på Wikien er det electricity man burde gå etter, det er svært få fiender som er resistente mot den typen skade.

Elektrisk skade skal visstnok også draine stamina hos fiender ifølge ett loading tips inne i spillet.

 

Ville ikke brukt Ice, da det er mange undead i spillet som er resistente mot det.

 

Takk, skal sjå om eg finn ein god electricity-crystal til åttak, da :) Finnes det forresten betre enn 10 % damage, for det er dei beste eg har funnet til Shale foreløpig...

Lenke til kommentar
Seriøøøøst å kjedelig fade delen av broken circle questet er!!!Finnes det noen måte å skippe det på??

Viss du speler på pc finnes det sikkert ein "console command" som gjer at du kan skippe den, men har aldri prøvd det på dette spelet, så veit ikkje om det er mogeleg.

 

Har ikke funnet noe :(

 

Seriøøøøst å kjedelig fade delen av broken circle questet er!!!Finnes det noen måte å skippe det på??

Se på det som gratis stats, voila.

 

Det veier ikke opp for kjedsomheten..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Er ganske tidlig i spillet og jeg lurer på om hvor jeg kan skaffe en healer for atm har jeg ingen som kan heale og da er det fort noen som ender opp med å dø. Jeg lurer også om det er mulig å respecce folk i partyet?

Du kan gi Morrigan et healing-spell, etter at hun har levlet opp en gang. Ellers så kan du dra til Cirle of Magi (?) der du møter på Wynne (som kan heal'e).

 

Man kan laste ned en respec-mod. Med den kan du respecce hvem som helst.

Lenke til kommentar

Jeg driver å reloader heeele tiden. Prøver å få Sophia i Wardens keep til å droppe warden tower shield.. Det er litt under 5% sjanse for å at hun dropper det, men det som irriterer meg er at jeg fikk det på første forsøk på den ene roguen min hvor jeg ikke trengte det Så allastair fikk det der.. :(

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Det er ikke at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. Har gjort det 3 ganger og er syyykt lei.. Man burde i alle fall få sjansen til å rolle en mental resistance check mot sloth demonen..

 

Eg har tenkt på korleis den kunne fungert:

 

Du tar ein willpower-check mot Sloth Demon, og viss du har høg nok så sloss både du og laget ditt mot han der, men han er ein veldig vanskeleg boss, som kan sende folk inn i Fade i så og så lang tid (dei blir t.d. stunned i 30 sec), og viss alle døyr så sender han folka dine inn i Fade, og du må gjere questet.

 

Det kunne fungert, det er + fordi du slepp å gjere Fade, og - fordi du ikkje får gratis skill-upgrades.

 

 

Kor mykje koster Warden's Keep? Har litt lyst på det ;)

Lenke til kommentar

Faen den soldiers peak addon greia var altfor kort, drit skuffa. Dessuten fikk jeg unlocka noen fete quests med å snakke masse med noen av folka, men kan ikke gjøre dem fordi hovedquestet er ferdig og da kan jeg bare stå i campen og være lame samt spasere til soldier peak eller den tomme landsbyen hvor jeg fant golemen :(

Lenke til kommentar

Er da bare å laste en eldre save?

 

hadde jeg hatt det så...jaja, får la en av low lvl gutta ordne det, men tar så lang tid å finne nok gifts til de folka ...

 

Seriøøøøst å kjedelig fade delen av broken circle questet er!!!

Finnes det noen måte å skippe det på??

Jeg er der nå. Enig 100% at det drit kjedelig. Det nærmer seg slutten nå da, men allikevel... <_<

 

Helt klart svakeste delen av spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...