Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morrigan må ikke være i gruppen din når du kommer dit.

 

Har møtt på noe jeg tror kan være en fatal bug for min del =/ Skal til å starte på Urn of Andraste questen:

 

 

Jeg har kommet til spoiled princess inn, den ved sjøen, og drept alle cultistene der, men innkeeperen vil ikke prate med meg om det etterpå, er alt håp ute? kan jeg skippe det på noen måte?

 

 

 

Det trenger ikke å snakke med han karen. Dra tilbake til Denerim og snakk med han W-et-eller-annet som sendte deg til vertshuset.

 

 

Corrupt savegame ja... Når jeg snakker med Shale i leiren blir jeg teleportert opp i et fjell og dialogen er den samme som når du først treffer golemen.

Ikke helt optimalt med andre ord, men ikke fatalt foreløpig.

Lenke til kommentar

Spoiler for Urn of Sacred Ashes.

 

 

Du kan prøve å gå inn på Brother Genitivis rom i huset hans i Denerim, da vil assisstenten prøve å stoppe deg, så drep du han, og går inn. Der finn du hint.

 

 

Når eg speler på mage fokuserar eg på is, telekinese (for Crushing Prison) og flamme/lyn. Er det noko anna eg bør fokuserer på å makse ut?

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp :p

 

Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert....

 

PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"?

Lenke til kommentar

Når jeg snakker med Shale i leiren blir jeg teleportert opp i et fjell og dialogen er den samme som når du først treffer golemen.

Ikke helt optimalt med andre ord, men ikke fatalt foreløpig.

 

Har hatt samme problemet en stund nå. Har ikke skjedd noe seriøst hittil, og siden jeg allerde hadde godt over 80 rep med han (i tillegg til nye gaver) så hadde jeg snakket alt det jeg kunne snakke med fyren.

 

Eneste som er litt irriterende er hvis jeg missclicker når jeg er ute og gjør mission, og tilfeldigvis treffer Shale. Blir da med en gang sendt til tåkeland..

Lenke til kommentar

Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp :p

 

Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert....

 

PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"?

 

 

Du finner en mod noen sider tilbake som du kan bruke til å forandre på talentene til gruppemedlemmene dine, ikke akkurat juks å gjøre Sten om til en Dual Wield warrior eller en tank. Gir deg bare mer fleksibilitet når du velger gruppe.

 

Alistair er verre en Shale i begynnelsen, men tar seg kraftig opp når han får seg bedre gear, det er også viktig å bygge han opp riktig. Dexterity er ganske bra faktisk da det gjør han vanskeligere å treffe, det er også essensielt å ha threaten og spesielt taunt.

Lenke til kommentar

Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp :p

 

Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert....

 

PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"?

 

 

Du finner en mod noen sider tilbake som du kan bruke til å forandre på talentene til gruppemedlemmene dine, ikke akkurat juks å gjøre Sten om til en Dual Wield warrior eller en tank. Gir deg bare mer fleksibilitet når du velger gruppe.

 

Alistair er verre en Shale i begynnelsen, men tar seg kraftig opp når han får seg bedre gear, det er også viktig å bygge han opp riktig. Dexterity er ganske bra faktisk da det gjør han vanskeligere å treffe, det er også essensielt å ha threaten og spesielt taunt.

Det finnes tilfeldigvis ikke slike mods til Xbox 360 versjonen? :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...