Joakim vas Normandy Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Dra tilbake til Denerim, det var bare lureri Endret 4. desember 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hmmm, gjort den delen takket være min høye cunning Hmmm, da er kanskje destinasjonen på kartet allerede da. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Morrigan må ikke være i gruppen din når du kommer dit. Har møtt på noe jeg tror kan være en fatal bug for min del =/ Skal til å starte på Urn of Andraste questen: Jeg har kommet til spoiled princess inn, den ved sjøen, og drept alle cultistene der, men innkeeperen vil ikke prate med meg om det etterpå, er alt håp ute? kan jeg skippe det på noen måte? Det trenger ikke å snakke med han karen. Dra tilbake til Denerim og snakk med han W-et-eller-annet som sendte deg til vertshuset. Corrupt savegame ja... Når jeg snakker med Shale i leiren blir jeg teleportert opp i et fjell og dialogen er den samme som når du først treffer golemen. Ikke helt optimalt med andre ord, men ikke fatalt foreløpig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Spoiler for Urn of Sacred Ashes. Du kan prøve å gå inn på Brother Genitivis rom i huset hans i Denerim, da vil assisstenten prøve å stoppe deg, så drep du han, og går inn. Der finn du hint. Når eg speler på mage fokuserar eg på is, telekinese (for Crushing Prison) og flamme/lyn. Er det noko anna eg bør fokuserer på å makse ut? Endret 4. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Tja, selv syns jeg spirit spells har ett par fine comboer. Sleep er grei aoe cc + horror så får du en kraftig singeltarget nuke, igjen med innbakt CC Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Mana Clash, Morrigan gjorde 1558 dmg på bossen i Alienage. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Sleep og Waking Nightmare. Sleep har gigantisk radius, fiender kan heller ikke motstå waking nightmare når de sover. Waking Nightmare er veldig god AoE "CC", få samlet en gruppe med fiender og se dem dælje løs på hverandre! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert.... PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Når jeg snakker med Shale i leiren blir jeg teleportert opp i et fjell og dialogen er den samme som når du først treffer golemen. Ikke helt optimalt med andre ord, men ikke fatalt foreløpig. Har hatt samme problemet en stund nå. Har ikke skjedd noe seriøst hittil, og siden jeg allerde hadde godt over 80 rep med han (i tillegg til nye gaver) så hadde jeg snakket alt det jeg kunne snakke med fyren. Eneste som er litt irriterende er hvis jeg missclicker når jeg er ute og gjør mission, og tilfeldigvis treffer Shale. Blir da med en gang sendt til tåkeland.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert.... PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"? Du finner en mod noen sider tilbake som du kan bruke til å forandre på talentene til gruppemedlemmene dine, ikke akkurat juks å gjøre Sten om til en Dual Wield warrior eller en tank. Gir deg bare mer fleksibilitet når du velger gruppe. Alistair er verre en Shale i begynnelsen, men tar seg kraftig opp når han får seg bedre gear, det er også viktig å bygge han opp riktig. Dexterity er ganske bra faktisk da det gjør han vanskeligere å treffe, det er også essensielt å ha threaten og spesielt taunt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, men det som er irriterende er at man trenger så mye dex for talents (og dodge), så mye strenght for å kunne bruke god armor. På toppen av det trenger man gjerne constitution for å tåle litt osv osv Føler "tanking" attributes er for spredt mens skade er veldig konsentrert... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Man kan visstnok slippe unna med å pumpe dex og nesten droppe Con på tanken - enkelte mener det gir bedre resultater enn å fokusere på con eller å prøve å balansere. Har ikke prøvd selv, eller sett noen skikkelig number crunching på det enda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Joda, skyhøy dexterity og dual-wield funker som bare rakkern for meg. Og en Rouge med evasion(?) skill i tillegg sørger for at du nesten aldri blir truffet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Dex vil jeg tro fungerer best mot physical, siden man kan heale det "lille" man tar, problemet blir å overleve magi. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Storm of the fucking century ! Er helt konge i alle situasjoner stort sett Ice lvl 4, lightning lvl 3, spell power lvl 3 For alle tanks, drit i con, str til ca 40 for å ha på armor, deretter dex. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tok nettopp en revenant i Denerim i lvl 7 på Nightmare. Både min og Morrigans stav var natur skade, og han var immun, så Lelianas massive bueskade i lav lvl og Alistairs sverd og skjold måtte gjøre jobben. Holdt på å sovne Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Åja den ja Den tok litt tid. Jeg hadde bare morrigan igjen til slutt, men hu greide det Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Death hex, herrejesus hvor det spiser opp folk. Kjøre på dualstrike og momentum med roguen min og ser folk bli spist opp Syns derimot at warriors med two hander ikke er særlig sterk, har ikke tested dual weild enda siden INGEN warriors du kan få med deg er satt opp til det. Dragon age har mange sterke sider og jeg påstår fortsatt det er ett fantastisk spill, men utvalget medfølgere kunne vært mer variert.... PS: bare jeg som syns Alistair suger som "tank"? Du finner en mod noen sider tilbake som du kan bruke til å forandre på talentene til gruppemedlemmene dine, ikke akkurat juks å gjøre Sten om til en Dual Wield warrior eller en tank. Gir deg bare mer fleksibilitet når du velger gruppe. Alistair er verre en Shale i begynnelsen, men tar seg kraftig opp når han får seg bedre gear, det er også viktig å bygge han opp riktig. Dexterity er ganske bra faktisk da det gjør han vanskeligere å treffe, det er også essensielt å ha threaten og spesielt taunt. Det finnes tilfeldigvis ikke slike mods til Xbox 360 versjonen? Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det finnes tilfeldigvis ikke slike mods til Xbox 360 versjonen? Nei. Et av minusene med 360-versjonen desverre. Endret 5. desember 2009 av Såpestykke Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Mods og custom campaigns var ca eneste grunnen til at jeg kjøpte dette til PC. Har hatt mange fantastiske stunder med custom camps til NWN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå