sfRoyal_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skulle ønske dere kunne skrive aktuell platform, evnt "multi", for artiklene deres på forsiden. Og for eksempel for The Path, et spill mange sikkert ikke har hørt mye om fra før, hade det vært kjekt om dere skrev hvilken platform det var i det hele tatt, fant det ikke i artikkelen (Mulig det står der, bare blåste igjennom for å se om det var på en aktuell platform). Har ingen interesse av å lese en lang anmeldelse for å etterpå google og finne ut at det er til PSP eller Wii, som er konsoller jeg ikke besitter og/eller har planer om å gå til anskaffelse av. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Savner dette selv, men tror det er noe de jobber med. Jeg ser det hele med et snev av ironi da de nylig kom med en regel om at brukernes leseranmeldelser måtte ha med hvilken platform spillet er til i begynnelsen av anmeldelsen. Endret 11. april 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skulle akkurat til å poste det samme. Må lese igjennom artikkelen for å finne ut hvilken konsoll det er tilgjengelig på. Jeg leser for eksempel ikke artikler om en konsoll dersom jeg ikke eier den selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2655 Her er tråden jeg tenkte på - ser ut til at de jobber med saken. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Diskutert et par ganger i tråder nedover på siden: det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå