Joachim_F Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 The Path gir deg en spillopplevelse langt utenom det vanlige. Les mer Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Virker absolutt som et spennende spill, synd jeg ikke har noen fornuftig maskin å spille det på. Dette var til PC vel? Og, stor respekt for fraværet av tallkarakter! Hadde jeg fått det som jeg ville, ville hele karaktersystemet i spillanmelderbransjen blitt avskaffet på dagen. Det burde komme frem ut ifra teksten i anmeldelsen om spillet er noe man kunne tenke seg å prøve, ikke på grunn av et generisk tall på bunnen av siden. Jeg har en mistanke om at alt for mange bare leser tallet og ikke anmeldelsen. I tillegg kunne vi slippe den evige diskusjonen om hvorfor Killzone 2 ikke fikk samme karakter som Gears of War 2, eller hvorfor ikke Metal Gear 4 fikk 10/10 100% best story evarrrr! For ikke å snakke om de stakkars anmeldelerene som ikke ga Halo 3 gudestatus. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Utrolig god anmeldelse Særlig det at anmelder utelot å sette karakter! Dette her skal definitivt prøves. Må bare vente til jeg har god tid Lenke til kommentar
hgb-- Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 : ) flott anmeldelse, håper å se mer av denne sorten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Utrolig god anmeldelse, som sagt. Den beste jeg har lest på en stund! Har vurdert dette spillet en stund, tror jeg kjøper det en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har lenge hatt lyst til å spille spillet, men min bærbare er ikke kraftig nok til å kjøre spillet =/ Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Vil ikke påstå at jeg "Fråder rundt munnen i raseri" angående the path, men det er vel omtrent det mest meningsløse og kjedelige spillet jeg har spilt siden "The Graveyard" av samme utviklere, og å selge dette på steam som et grøsserspill er mer enn litt misledende, ettersom det på det aller beste er et vagt fungerende konseptspill. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg likte helgarderingen: "Jeg håper du kjøper det, OG at du liker det" Men spillet så for dystert ut for min smak. Dog, bra anmeldelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har lyst til å prøve dette, ja Men så begynner PCen min å dra litt på årene, og hvor jeg skal få penger til en ny fra kan ikke jeg skjønne :/ Super anmeldelse også, men jeg lurte bare på en ting: Du skriver at "Problemet er bare at når du kommer frem etter å ha fulgt stien, får du beskjed om at du har tapt," og "møtet med ulven betyr døden for jenta du styrer, og dermed også suksess i spillet," men er det mulig eller i det hele tatt meningen å vinne eller overleve på noen måte, eller handler det bare om å utforske til du til slutt dør eller kommer fram til huset? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har spilt dette endel sammen med dama og synes det er helt knall. Perfekt guffen stemning og avslappende. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Leste ikke denne før i dag, men sykt bra anmeldelse. Fortsett sånn, hadde du skrevet skolebøkene hadde nok Norge hatt snitt på 6:) det er litt som å fortelle at «Skrik» er et bilde av en skrikende person på en bro. Hiih i laughed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå