Era_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Tenkte bare å dele bildet med dere, så kan dere jo gi meg kritikk eller ros ;D Var først og fremst en skoleoppgave, hvor jeg skulle male eller tegne et portrett. Så jeg dro fram min digitale penn og malte Old Snake i Photoshop, som til slutt ble en litt yngre Old Snake. Jeg brukte et referanse bilde (kunne velge mellom å se på et bilde eller en person IRL), som kan sees her. *Her er noen andre jeg har laga, men er mest fornøyd med Old Snake portrettet! Av en eller annen grunn misliker jeg The Joker bildet veldig mye, men ser liksom ikke helt feila. Helghasten ble jeg litt fornøyd med, selv om jeg ser feil etter feil hele tiden, som jeg rett og slett ikke gidder å fikse på i ettertid! ;D Det siste der, er en kjapp liten sketch av Chris Redfield. Prøvde en litt annen stil enn på de andre. Endret 11. april 2009 av Era Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wow, du er sykt god til å tegne digitalt. Hvordan er det mulig å få det så fint? Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Heh takk, vel, er bare mye detaljering og bruke litt tid på det, hvertfall for min del. Har nylig starta med det, så bruker en god del tid på hver piece. Det finnes jo folk som "speed-painter" myye finere enn det jeg kommer med, og de gjør det på tja, et par timer - i ett strekk! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fin tegning det der. Kanskje litt lite rynker for å være Old Snake, men men. Litt kunstnerisk frihet må man jo få ha. Men som sagt fin tegning. Har du drevet med tegning lenge eller? Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Takk Tja, har vel egentlig tegna siden jeg lærte å holde en blyant, men blitt mye mer tegning de siste årene! ;D *La til noen andre bilder i OP Endret 11. april 2009 av Era Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Likte de to siste bildene klart best. Stilen du har på det 3. bildet er meget flott, fantastisk stil! (Men så er jo det en stil jeg er svært glad i^^) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Knallbra. Har alltid syntes at det er gøy å tegne, men merket at jeg aldri ble spesielt bedre, så jeg ga opp. Angrer stort nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du har talent mann. Ikke noe tvil om det. Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Takker så meget ;D Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Wihuu! Dette var saker! Hvordan får du det så smooth? Lavere flow eller noe annet? Når jeg digipainter så blir alt bare så blokkete og stygt. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 du kan bruke blur for å gjøre det smooth Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 smudge funker litt bedre i de fleste tilfeller tror jeg, men blur funker også ^^ Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Meh, jeg bruker egentlig bare insane zoom til tider, og inkdrop (hotkey i) og smoother ut overganger med spesialtilpasset brush for tegnebrett (transparency etc)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå