Geircr Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Kan man ikke hente opp vedlegg som blir sendt på epost til mobilen? Sendte en mail til meg selv med et bilde og det sto bare at det var et vedlegg, men jeg fant ikke no sted jeg kunne hente det opp... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 ingen som veit eller ingen som gidder å svare...? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det jeg har hørt er at SonyE har sperret muligheten for å åpne mail-vedlegg på T610 for å få brukerne til å bruke MMS istedet... :-? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Nei det kan ikke stemme. Da ødelegger de jo bare for seg selv.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 har nok helst en sammenheng med det at bildeformatene de støtter er begrenset når det gjelder farge og oppløsning, også har vi jo dette at det nok er en del andre typer filer de ikke vil ha inn. tviler på at de har gjort det bare for å få folk til å bruke mms... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hva format var det på vedlegget i mailen? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det har ikke noe å si hva slags vedlegg det er, man kan ikke motta vedlegg med t610. Det står ett eller annet sted, husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Det er jo litt rart... Man kan jo sende med vedlegg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hørtes merkelig ut! På denne siden stod det bare e-post med vedlegg, ikke noe mer... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vel en grei måte å finne ut dette på er jo å knipse ett bilde også sende det pr epost til seg selv:) problemet med den sia er at den ikke never om det er utgående elelr inngående som er med vedlegg... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Det var akkurat det jeg gjorde og jeg fant ikke no måte å åpne det vedlegget på.... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ok, trodde kansje du sendte fra pc til telefon ellr noe sånt jeg, kjipt:( Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Aha! Etter å ha lett litt fant jeg ut hvor jeg så det: T610 FAQ. Can I open attachments received in an e-mail? It's not possible to open and view an attachment received in an e-mail in your phone. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 det er no dritt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hmm, de kunne jo i det minste ha tillatt små billedfiler:( Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Sikkert en grei løsning å unngå virus f.eks. Tillater man vedlegg, tillater man at når du henter mail, så kan du få annet enn bilder i mailen... Vet ikke om det er derfor, men det er en mulighet hvertfall. bertie Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 vel, de hadde jo ikke trengt å åpne for noe særlig annet en de bildeformatene som de allerede støtter inni telefonen, og jeg har ennå til ogde å høre om noen som ble smittet av virus vis bildefil begynner faktisk å dele den tankegangen at de vil ha folk over på mms... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis de vil at vi skal gå over til å bruke mms hadde de vel stoppet muligheten for å SENDE bilder også? men det går jo fint.[/b] Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ja forstå det den som gidder... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 det finnes mobil-virus som du får hvis du laster ned bilder fra snne småsider på wappen. fikk et som gjør at telefon får blackout når jeg skriver sms. men har ennå ikke hørt om virus du får via mobil-e-mailen... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå