Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Rundet spillet i går kveld. Veldig fornøyd, selv om jeg likte best den første halvdelen av spillet. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det var rett og slett mye artigere å drepe mennesker enn aliens. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Classic er trolig Goldeneye setups(Felicity, Complex og Temple med GE-våpen). De to andre er sikkert Perfect Dark setups og en miks mellom GE og PD. Jeg ender opp med classic våpen selv om jeg velger combat, så tror det betyr noe annet. Skulle likt å vite. Mangler bare 2 oppdrag til på perfect agent så er alt gjort på solo missions. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Rare arbeider med en patch til spillet. Den vil komme i løpet av april. - The bug with the "Tools of the Trade" achievement that keeps players from being awarded the gamer points will be fixed. - Legacy and Southpaw controls are being added. - Players will be able to swap triggers. - Aim sensitivity sliders are being added. - Solo and Team "Hardcore" playlists are being added that remove radar and auto-aim. Kilde Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 trodde man kunne spille 4 player offline splitscreen på dette spillet, stemmer det? Ser ikke slik ut ifølge market place Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Spillet kan ha 4 player splitscreen dersom man spiller deathmatch. Co-op og counter-op er dessverre begrenset til to spillere. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Surt at man ikke kan dele spill lovlig som det går på PS3 da hadde jeg kjøpt dette på flekken. Men elsket det til N64 og fikk flotte minner tilbake når jeg testa "demoversjonen" så kansje jeg kjøper det den dagen jeg har faktisk tid til å spille... Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg er litt skuffet over at det ikke finnes system link. Counter-op er noe jeg har spilt lite men som faktisk er utrolig moro. Det kan bli ekstremt intenst til tider. Synes det er rart vi ikke har sett mer av dette, det nærmeste vi kommer er vel kanskje L4D's Versus? Er det noe man kan unlocke ved å spille dette? Endret 8. april 2010 av fiskekake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå