Mr. Pants Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 1up har lagt ut en flott sammenligning mellom N64- og 360-versjonene. Link Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg og gleder meg. Nå får jeg endelig muligheten til å teste dette spillet som jeg desverre aldri fikk prøvd på N64. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nå er det ikke lenge igjen! Blir gull med 4 player local coop i mårrå! Sweeet! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skal ha, bare fordi jeg aldri fikk dratt meg til å kjøpe det på N64. Herlig, god gammel Golden eye shooter.<3 Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://www.giantbomb.com/quick-look-perfect-dark/17-2173/ Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Spillet er ute nå! Link til Markedplace trail-versonen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har fullført de tre første oppdragene. Jeg slet til tider med å fullføre enkelte av oppgavene. Moderne spill har skjemt meg bort. Spillet flyter som en drøm, og det er like underholdende som det var på N64. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Aaah, gleder meg til å komme hjem og spille dette! Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) "Just try it, you Scandinavian freak!". Hadde helt glemt den. Edit: Hvordan funker forresten multiplayer her? Kan man bare hoste private matches? Hvem bestemmer våpen i quick matches? Microsoft host? Mix, Combat, Classic - Hva menes med det? Endret 17. mars 2010 av fiskekake Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Edit: Hvordan funker forresten multiplayer her? Kan man bare hoste private matches? Hvem bestemmer våpen i quick matches? Microsoft host? Mix, Combat, Classic - Hva menes med det? Jeg har bare prøvd quick matches, så jeg har ikke satt meg så mye inn i det. Classic er trolig Goldeneye setups(Felicity, Complex og Temple med GE-våpen). De to andre er sikkert Perfect Dark setups og en miks mellom GE og PD. Herregud så bra musikken i PD er! Jeg hadde glemt hvor god den var. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Virker litt problematisk å spille "public" matcher med folk man kjenner. Det er enten private matches med kun venner, eller public matches med tilfeldige folk. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Må si det, digger perfect dark!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har spillt tre brett nå, og må si dette var veldig artig. Tenker også samtidig på hvor bortskjemte vi har blitt de senere årene ved å bli fortalt akkurat hvor du skal gå og hva du skal gjøre. I PD har jeg gått meg vill flere ganger allerede og tenkt "hvor i alle dager skal jeg?". Så er veldig fornøyd med spillet, men synes det er trist at jeg har gått glipp av dette på N64. Da hadde denne remaken sikkert vært enda bedre pga nostalgifølelsen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg er helt enig med deg der. Jeg sa til meg selv i stad. "Herregud, jeg må jo bruke hue i dette spillet for og finne ut av hva jeg skal gjøre". DA er det noe feil med dagens spill hehe Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er ingen tvil om at spillet er 10 år gammelt. Gameplayet er veldig annerledes enn det man finner i moderne skytespill. På en god måte. Fra et av Chigago-oppdragene: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg så en rød knapp på veggen og jeg klarte selvsagt ikke å holde fingrene fra fatet. Jeg aktiverte alarmen til bygget og fikk mission failed. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Haha pent Leflus!! Spillte mot noen folk fra USA, under hele kampen prata alle om hvor mange gode minner de har fra spillet å det er sikkert 10år siden sist de har spillt det. Fantstisk morsomt! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spillet har solgt rimelig bra frem til nå. Det er over 80000 entries på leaderboardet. BanjoKazooie har til sammenligning ca 195000 entries. Jeg tror at Perfect Dark har en god sjanse til å matche de tallene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er ingen tvil om at spillet er 10 år gammelt. Gameplayet er veldig annerledes enn det man finner i moderne skytespill. På en god måte. Fra et av Chigago-oppdragene: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg så en rød knapp på veggen og jeg klarte selvsagt ikke å holde fingrene fra fatet. Jeg aktiverte alarmen til bygget og fikk mission failed. Hehe, gjorde akkurat det samme selv Trodde det var noe som åpnet en dør, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå