Gå til innhold

Perfect Dark - N64 klassikeren nå til XBLA!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Hvordan funker forresten multiplayer her? Kan man bare hoste private matches? Hvem bestemmer våpen i quick matches? Microsoft host?

Mix, Combat, Classic - Hva menes med det?

Jeg har bare prøvd quick matches, så jeg har ikke satt meg så mye inn i det.

Classic er trolig Goldeneye setups(Felicity, Complex og Temple med GE-våpen). De to andre er sikkert Perfect Dark setups og en miks mellom GE og PD.

Herregud så bra musikken i PD er! Jeg hadde glemt hvor god den var.

Lenke til kommentar

Har spillt tre brett nå, og må si dette var veldig artig. Tenker også samtidig på hvor bortskjemte vi har blitt de senere årene ved å bli fortalt akkurat hvor du skal gå og hva du skal gjøre. I PD har jeg gått meg vill flere ganger allerede og tenkt "hvor i alle dager skal jeg?". Så er veldig fornøyd med spillet, men synes det er trist at jeg har gått glipp av dette på N64. Da hadde denne remaken sikkert vært enda bedre pga nostalgifølelsen.

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at spillet er 10 år gammelt. Gameplayet er veldig annerledes enn det man finner i moderne skytespill. På en god måte. :)

Fra et av Chigago-oppdragene:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg så en rød knapp på veggen og jeg klarte selvsagt ikke å holde fingrene fra fatet. Jeg aktiverte alarmen til bygget og fikk mission failed. :p

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at spillet er 10 år gammelt. Gameplayet er veldig annerledes enn det man finner i moderne skytespill. På en god måte. :)

Fra et av Chigago-oppdragene:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg så en rød knapp på veggen og jeg klarte selvsagt ikke å holde fingrene fra fatet. Jeg aktiverte alarmen til bygget og fikk mission failed. :p

Hehe, gjorde akkurat det samme selv :p Trodde det var noe som åpnet en dør, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...