Gå til innhold

Perfect Dark - N64 klassikeren nå til XBLA!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sier jo faktisk at man kan spille 4 stk split-screen VS 4 stk. split screen online, så ja regner med det er på sin plass tongue.gif

IGN sin preview av spillet:

http://xboxlive.ign.com/articles/106/1068824p1.html

Noen koselige punkter :

To see the game running at a searing 1080p that's matched by a near constant 60 frames per second (there's the occasional slowdown when the smoke effects come into play, but hey, it wouldn't be Perfect Dark if it run totally smoothly) is to see the game how it was intended, and it's a magnificent sight. Rare's eccentric vision, equal parts Bond, Philip K Dick and Mamoru Oshii, is served brilliantly, ensuring that despite its age it's still a handsome game.

Some slight concessions have been made – two controller set-ups are included called Spartan and Duty Calls. We'll let you fill in the gaps as to which one does what.

Multiplayer's also been boosted, with all the game's original modes now playable with eight players online. All the split-screen options are also present and correct, available both online and off. It's more than a recipe for some nostalgic shooting – Perfect Dark's multiplayer is still so compelling that we wouldn't be surprised if it managed to oust some of the bigger guns at the top of Xbox LIVE's most played list.

There's no need to mourn for too long though. Like the original Perfect Dark, Goldeneye's three best maps – Temple, Facility and Complex – are included, but this time out there's a special bonus; Goldeneye's weapon set is also being included, meaning that for all intents and purposes the game has finally made it to Microsoft's console.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

800 MSP er jo ingenting! Hva er det som skjer hos Microsoft for tiden? Overskudd fra Windows 7 salget? :p

Perfect Dark XBLA ser ut til å ha alt jeg kunne ønske meg av en skikkelig remake av PD64. 60 fps i dette spillet høres rett og slett uvirkelig ut. Mars blir en god måned. En veldig, veldig god måned.

Lenke til kommentar

har fremdeles PD og N64 men har ikke spilt det på mange år.Blir nok et kjøp dette når det dukker opp på XBL.Litt problemer med å få tiden til å strekke til pga mange spill jeg har på vent,men men tross alt et hyggelig luksusproblem.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ja jeg husker godt at jeg satt og spillte dette med vennene mine naar N64 var paa toppen av spillene. Var saa morsomt det med at du kunne spille mot simer i multiplayer, spesielt Dark sims som alltid fikk head shot poaa deg nesten uansett :D ser frem til detta paa Xblive uten tvil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...