sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nice, spilte meg liksom aldri ferdig med Perfect Dark på samme måte som med Goldeneye, det blir fort 4-player splitscreen som i gamle dager dette Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 håper det blir online multiplayer hvis ikke så tror jeg ikke jeg gidder å kjøpe dette siden jeg nettop har fått det på N64 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ser ut til at det blir online ja Kilde Håper dette stemmer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Åh det hadde vært så nice! B) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke bare bekreftet Microsoft 1-4 multiplayer når de nå nylig oppdaterte spillsiden til Perfect Dark på Xbox.com De bekreftet også 1-2 Co-op! Whoooo! Players: 1-4 Players Co-op: 1-2 Multiplayer Versus In-game Dolby Digital Storage Device Xbox LIVE Multiplayer Leaderboards http://www.xbox.com/en-US/games/p/perfectdarkxboxlivearcade/ Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jeg tror kanskje PD er det konsoll spillet jeg har brukt mest tid på ever. Dette spillet burde egentlig hatt 50 acheivments siden det er så sinsykt mye å gjøre i det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette her lover jo svært godt Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Beste nyheten på lenge når det gjelder XBLA for min del. Spilte dette ekstremt mye på N64. Eneste problemet da var frameraten. Ser virkelig fram til dette. Premium themen ser også meget bra ut. Får litt Blade Runner vibes av den. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her har man noen bilde sammenligninger mellom N64 versjonen og den kommende XBLA utgivelsen Clicky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nice grafikkløft. Dem har pusset opp grafikken, men likevell beholdt det som kjennetegner PD fra N64. Nice! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tidenes beste konsoll-FPS med forbedret grafikk? Sign me up! Perfect Dark 64 har moduser og innstillinger som de fleste av dagens skytespill til konsoll bare kan drømme om. Dette blir fantastisk! Vet noen noe konkret om hvordan frameraten blir i forhold til N64-versjonen? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Halo Reach får hard konkurranse neste år. Perfect Dark 64 blir lansert på XBLA i begynnelsen av 2010 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror faktisk jeg kommer til å kjøpe dette bare for mimring Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg kommer til å kjøpe det fordi det er et fordømt bra spill. Det er faktisk ikke lenge siden jeg spilte det på gamlemåten. Spillet er fortsatt like bra, men frameraten ødelegger for opplevelsen. Jeg ser frem til å spille det med en bunnsolid framerate. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er dette en video fra Perfect Dark XBLA? http://www.youtube.com/watch?v=7fLtkrDuzok Den ser veldig gjennomført ut, så jeg er rimelig sikker på at den ikke er falsk. Nå er det ikke mange måneder igjen til vi kan laste ned dette spillet! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Husker masse fra dette herlige spillet når jeg spilte det på min kjære N64, kansje dette slår Halo Reach i mine øyner!!! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Perfect Dark snart klar for Xbox Live I et intervju med CVG kunne Mark Betteridge fra Rare fortelle at nyversjonen av Nintendo-spillet Perfect Dark nærmer seg ferdig for lansering på Xbox Live. Perfect Dark var en av de store titlene i Nintendo 64-tiden, og var en etterfølger i ånden til et av tidenes største førstepersonskytespill - Goldeneye. I det samme intervjuet åpnet Mark døra litt på gløtt for alle de som håper på en oppusset versjon av Goldeneye - det kan nemlig se ut at Rare ikke vil gi seg med Perfect Dark. – Vi har foreløpig ingenting å annonsere etter Perfect Dark, men vi har over 25 år med spilltitler å ta av, så det er ikke mangel på muligheter. Ryktes om februar-slipp (og kanskje Goldeneye). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror ikke at han snakket om Goldeneye. Det altfor mye kluss rundt rettighetene til spillet. Det er mer sannsynlig at de porter over spill som Jet Force Gemini, Blast Corps og Killer Instinct. Flott å høre at det ikke er lenge til Perfect Dark kommer iallefall! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Gode nyheter ihvertfall, ikkje at det skofter på spill å spille om dagen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror ikke at han snakket om Goldeneye. Det altfor mye kluss rundt rettighetene til spillet. Det er mer sannsynlig at de porter over spill som Jet Force Gemini, Blast Corps og Killer Instinct. DET hadde vært awesome!! Men yes, Perfect Dark kommer nok til å dra frem nostalgien når det kommer. Laptop Gun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå