.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) er det Joanna Dark på bilde der fra N64 spillet? Håper faen meg dette er sanne rykter! hadde vært digg med Live multiplayer kilde Endret 8. mai 2009 av Ally Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det der er utvilsomt Ms. Dark ja Drog frem dette spillet igjen her for litt siden, og eg blei rett og slett imponert over kor mye arbeid som er lagt ned i flerspiller delen. Er jo så inni hampen mange innstillinger man kan leike seg med, neste for mye vil eg si Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Prøvde dette litt multiplayer for noen år siden. Selv om det var et gammelt spill da, ble jeg sittende en stund og spille det. Var faktisk ganske morsomt. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Omg, ja takk! Nesten som eg fikk lyst til å fiske fram gode gamle 64en Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har hatt lyst til å prøve dette lenge, hadde aldri muligheten når N64 var på topp. Håper MS/Rare får dette igjennom! Edit: den soppen der har spilt Banjo-Tooie også! GIEF! Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dette er et av mine favorittskytespill gjennom tidene. Håper virkelig at Rare porter over Perfect Dark etter at BanjoTooie har blitt lansert på Live. Helst med forbedret framerate. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Frameraten i spillet kan vere virkelig ille ja. Spesielt om man kjører i høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg spilte mer Perfect Dark enn jeg spilte Golden Eye. Nei, nå lyver jeg. For eg aner virkelig ikke hvilke av de jeg spilte mest. Spilte rett og slett begge to svært lite. Men det jeg kan si med sikkerhet er at jeg veldig gjerne vil se dem begge på Xbox Live Arcade, da de begge er blant stamforeldrene til dagens spill. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Perfect Dark hadde vært kult å få til XBLA, Goldeneye hadde vært überkult! Husker Perfect Dark til N64 med ekstra minnemodul for å få bedre grafikk og greier. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Husker jeg satt i flere timer dag etter dag med dette spillet. Spilte MP med en kompis og vi gikk aldri lei, herregud for noen knallspill. Tidenes beste! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herlig, husker jeg spilte mot boter ofte. Man kunne bestemme hvordan botene skulle oppføre seg, "revenge-bot" osv. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Goldeneye til Xbox Arcade var jo under utvikling da får en stund siden, men ble stoppet av Nintendo om jeg husker rett.. så derfor tror jeg vi aldri kommer til å få se Goldeneye på Arcade Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 kommer det kommer jeg nok til å kjøpe 360. husker laptopgun Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 "There have been plenty rumors about Perfect Dark coming soon for XBLA... well... we can confirm that Perfect Dark is indeed on it's way to XBLA. This is not a rumor, it's coming! Not just that, there is a very large announcement coming from Rare soon (ahem in line with E3). We last heard that it wasn't known if they would go ahead and make this announcement but as time progressed, it looks as though it's all systems go. Expect a major surprise from Rare this June." http://www.rare-extreme.com/ da ser det ut som vi får denne perlen på XBLA og her er achievmentsa -Dark Force Gemini: Complete entire campaign on Perfect Agent -Dressed to kill: Played a multiplayer game wearing the Joanna Perfect Dark Zero skin. (Requires save game...Stop n swap?) -Killer Instinct!: Made 1000 kills online(any mode) -Banjo Threeie: Beat campaign in co-op -Leaving Las Vegas: Saved Elvis -Go-getter: Beat all challenges -Initiate: Finished training. -I like it here: Fully explored all of the Agency -Ultra CCCCombo: Defeated a foe using a melee attack. -Time for the sequel!: Finished the campaign. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 This is great news!! Husker jeg og min fetter satt og spilte dette på MP i utrolig mange timer for utrolig mange år siden! Husker hvor vi stod i spawn og bare skøt på hverandre med raketter som vi fjernstyrte Håper virkelig Golden Eye kommer også! Selv om dette ble stoppen for en stund tilbake. For da slipper jeg å starte N64'n hver gang jeg vil har en retro følelse av ett fps spill Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 det ryktes om at det kommer en remake av Goldeneye til XBLA, du spiller som Joanna Dark i stede for James Bond. Det har vert i utvikling en stund nå under kodenavne BEAN slik som jeg har forståt det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 In the booth. Just saw Perfect Dark on XBLA running 1080p. It is coming to XBLA this winter. Free theme coming tomorrow! Major Nelson http://twitter.com/majornelson/status/2008690137 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fantastiske nyheter dette her. For min del var Perfect Dark mye mye bedre enn GoldenEye, så dette her sier jeg "ja takk" til Og det kommer vel achievements til spillet også, sånn som med alle andre arcade spill? Er så herlig å være gamer nå for dagen, masse nytenkende og spennende spill på vei, samtidig som det blir lansert gamle klassikere på nytt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå