Gå til innhold

Perfect Dark - N64 klassikeren nå til XBLA!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er utvilsomt Ms. Dark ja :D

Drog frem dette spillet igjen her for litt siden, og eg blei rett og slett imponert over kor mye arbeid som er lagt ned i flerspiller delen. Er jo så inni hampen mange innstillinger man kan leike seg med, neste for mye vil eg si :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte mer Perfect Dark enn jeg spilte Golden Eye. Nei, nå lyver jeg. For eg aner virkelig ikke hvilke av de jeg spilte mest. Spilte rett og slett begge to svært lite. Men det jeg kan si med sikkerhet er at jeg veldig gjerne vil se dem begge på Xbox Live Arcade, da de begge er blant stamforeldrene til dagens spill.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
"There have been plenty rumors about Perfect Dark coming soon for XBLA... well... we can confirm that Perfect Dark is indeed on it's way to XBLA. This is not a rumor, it's coming! Not just that, there is a very large announcement coming from Rare soon (ahem in line with E3). We last heard that it wasn't known if they would go ahead and make this announcement but as time progressed, it looks as though it's all systems go. Expect a major surprise from Rare this June."

http://www.rare-extreme.com/

da ser det ut som vi får denne perlen på XBLA :love:

og her er achievmentsa

-Dark Force Gemini: Complete entire campaign on Perfect Agent

-Dressed to kill: Played a multiplayer game wearing the Joanna Perfect Dark Zero skin. (Requires save game...Stop n swap?)

-Killer Instinct!: Made 1000 kills online(any mode)

-Banjo Threeie: Beat campaign in co-op

-Leaving Las Vegas: Saved Elvis

-Go-getter: Beat all challenges

-Initiate: Finished training.

-I like it here: Fully explored all of the Agency

-Ultra CCCCombo: Defeated a foe using a melee attack.

-Time for the sequel!: Finished the campaign.

Lenke til kommentar

This is great news!! Husker jeg og min fetter satt og spilte dette på MP i utrolig mange timer for utrolig mange år siden! Husker hvor vi stod i spawn og bare skøt på hverandre med raketter som vi fjernstyrte :D

Håper virkelig Golden Eye kommer også! Selv om dette ble stoppen for en stund tilbake. For da slipper jeg å starte N64'n hver gang jeg vil har en retro følelse av ett fps spill ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fantastiske nyheter dette her. For min del var Perfect Dark mye mye bedre enn GoldenEye, så dette her sier jeg "ja takk" til :) Og det kommer vel achievements til spillet også, sånn som med alle andre arcade spill? Er så herlig å være gamer nå for dagen, masse nytenkende og spennende spill på vei, samtidig som det blir lansert gamle klassikere på nytt igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...