Ninjasniper Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Nokon som spelar dette? Fanga nettopp Zapdos lvl 50 i går. Han skjulte seg inne i ein elektrobygning heilt øverst til aust på dette kartet: Må bruke surf for å kome seg dit, så har du ikkje det blir det fort litt vanskeleg. Er det nokon andre som har nokre gode tips for å skaffe heilt sinnsjuke pokom0nz? Endret 11. april 2009 av Fiskemester Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror Articuno er i en hule nede på havet Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Nede på havet? :S Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Var på et Pokémon-treff på Oslo S (tror jeg det var) i fjor, og fikk rasket med meg en del Mew's. Skal prøve å få meg til et sted de gir ut tickets til månen så jeg får fanget Deoxys B) Endret 10. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nede på havet? :S Ja, mellom 4 og 10 på kartet ditt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Flyttes til underkategorien Nintendo. Er forøvrig en veldig fan av de tidligere Pokèmon-spillene, og har vannvittig lyst på en DSi idet jeg kan spille Fire Red/Leaf Green/Gull på den. Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da trenger du i så fall en av de første DS-ene eller en DS Lite, siden man med DSi ikke har muligheten til å spille GameBoy Advance-spill. Leit men sant. Uansett er jeg også veldig glad i Pokémon-rollespillene. Å løpe, sykle og kjempe seg fra by til by samtidig som man trener sitt eget monsterlag, er superstas. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det er derfor jeg venter på enda en remake. Har DS/DS Lite støtte for GBC? Da er de mye mer aktuelle, har altfor mange gode minner med Pokémon Gull til å gi det fra meg hvis jeg skal ha en håndholdt konsoll. Venter egentlig bare på at det skal komme en remake eller bli mulig å kjøpe fra nedlastningstjenesten til DSi. Har spilt det i rundt 30 timer på mobilen (HTC S710i; er forelsket) og har dette "hovedteamet": HO-OH L55 Pidgeot L55 Meganium L57 Gyarados (rød) L55 Lugia L58 Sudowoodo L54 Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke dårlig, Gyarados er overlegen. Pokémon Gold/Silver er vel de spillene i serien jeg holder mest av også. Husker det var stort at en plutselig kunne fange horder av nyoppdagede krabater, høre på radio og at spillene faktisk skilte mellom natt og dag. Ble med ett mye mer å tenke på. I senere tid har det kanskje blitt litt for mange Pokémon å holde styr på, men slik er nå det. Angående GBC-spill, så kan de uheldigvis ikke spilles på noen av DS-maskinene – et par nyversjoner hadde med andre ord avgjort vært på sin plass. Håper de kommer før eller siden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Da må det ventes på en remake. Gyarados er kos den! Skal vi se om jeg ikke finner noen stats da.. 183HP 212053 EXP Angrep: Thrash 90(Normal)/ 20 PP Hyper Beam 150(Normal)/ 5PP Surf 95(Water)/ 15PP Hydro Pump 120(Water)/ 5PP Attack: 172 Defense: 117 Spcl. Atk: 96 Spcl. Def: 140 Speed: 119 Siden jeg faktisk skjønner de tingene her er jeg litt skuffet over meg selv. Kunne lært den Blizzard, men da hadde den blitt for overpowered mot Pokémon-ligaen! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nede på havet? :S Den prikken midt ute i det blå på kartet ditt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Var på et Pokémon-treff på Oslo S (tror jeg det var) i fjor, og fikk rasket med meg en del Mew's. Skal prøve å få meg til et sted de gir ut tickets til månen så jeg får fanget Deoxys B) Er redd det med månen bare er et rykte, du.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Articuno er nede ved havet der ja.. på one island finner man den flamme fuglen.. husker ikke hva den heter, litt dårlig av meg.. (men burde kanskje være glad?) Ellers så har jeg akkuratt startet på platinum selv! Det er skikkelig pokèmon feber rundt omkring her nå iallefall.. morsomt når en starter å spille det.. så starter plutselig alle igjen.. veldig bra pokemon side btw.. Endret 18. april 2009 av Pebble Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har DS/DS Lite støtte for GBC? Dessverre. Game Boy-slotten til DS støtter bare Game Boy Advance-spill. DSi støtter ingen av delene, da Nintendo har heller brukt plassen til et SD-kort slot. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gyarados er ikke så overlegen på pre R/S/E spill. Var vel først her han ble sjikkelig overlegen. Det kommer av at alle vann angrep før R/S/E går utifra SP attacken. Nå er jo Gyarados som dere så i en av de forrige postene overlegen i Attack fremfor SP. Attack. I R/S/E perioden ble mange vann angrep physical istedenfor Special, som fks Waterfall noe som gir Gyarados ufattelige gode angrep. I tillegg til at Waterfall er vann angrep er det 150% skade + det går utifra attack staten. Elsket mitt Gyarados på Diamond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå