Gå til innhold

MSN Messenger 6.0 lanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

status: vi snakker om fullversjonen her. ikke presentasjons versjonen, de som er litt inni MSN messenger og chatting har prøvd det ganske lenge nå, å vi har venta lenge på den sikkelig versjonen av MSN messenger 6.0 har akkurat lasta den ned, først på engelsk også på norsk nå, siden at den norske linken på ms sine hjemmesider ikke virka bare den engelske. gleder meg til jeg skal prøve den :D

Lenke til kommentar

hvis du leser den artikkelen som var på hardware.no siden øverst så ser du hva som er forskjellen. det er store forskjeller fra MSN messenger 5.0 til 6.0 jaja var ikke det vi snakka om. det er vel ikke så veldig store forskjeller fra prøveversjonen og til retail versjonen, men jeg synes det er best å ha den MSN messneger 6.0 (6.0.0602). allikevel det vil si det nye retail versjonen.

Lenke til kommentar

hvis du leser den artikkelen som var på hardware.no siden øverst så ser du hva som er forskjellen. det er store forskjeller fra MSN messenger 5.0 til 6.0 jaja var ikke det vi snakka om. det er vel ikke så veldig store forskjeller fra prøveversjonen og til retail versjonen, men jeg synes det er best å ha den MSN messneger 6.0 (6.0.0602). allikevel det vil si det nye retail versjonen. nå gjelder det bare å få den over på laptoppen min også nå så blir det bra tenker jeg :D

Lenke til kommentar

den norske versjonen av msn messenger 6.0 er litt rar. jeg hadde en konto før jeg installerte den nye så når jeg installerte den nye så logget den på kontoen min automatisk, men etter at den er logga inn så lar jeg den bare være, så når jeg surfet på nette litt etterpå, så logger den inn hvert 5 minutt, hva kommer dette av? har nettopp installert den engelske igjen for å se om dette blir bedre. hvis det blir bedre av det så holder jeg meg til den engelske tenker jeg. jeg lurer på hvorfor den norske versjonen er så rar, noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Msn Messenger 6.0 Er bare helt konge, alt er mye bedre. Lettere å sende filer, sette opp kontakter osv. Finishen er og så blitt extremt mye flottere, med ett av av utrykk og muligheter. Veldig artig med mulighete tl å legge i egne bilder etc...Skikkelig Artig sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...