NoobCannon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 G11 koster ca 480kr, G15 koster 750kr. Hva Ville dere valgt og hvorfor? Hva er har G15 annet enn LCD skjermen som G11 ikke har, og hvordan er kvalitet forskjellen? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nå har jeg kun to G15 - både det blå og det oransje (grunnen til at jeg har begge er at jeg har fått dem), og har ikke testet G11. For å være helt ærlig ser jeg ikke helt greia med skjermen på G15, og så vidt jeg har skjønt er vel det egentlig den eneste store forskjellen mellom de to. Det som er kult med skjermen er å følge rss-feeder og lese nyhetssnutter på den. Ellers ser jeg ikke helt poenget. Det er jo en del spill som er støttet, men jeg for min del pleier å følge med på pc-skjermen når jeg spiller, fremfor å gløtte ned på den lille skjermen på tastaturet. Selve tastaturet er for så vidt behagelig i bruk, med god respons og følelse i tastene. Alternativt liker jeg Microsoft SideWinder X6 og Razer Lycosa godt også. Av de to er vel X6 favoritten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vil si at de få ekstra kronene du betaler for G15 er verdt det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har brukt G15 (det gamle, med amerikansk layout) i godt over to og et halvt år og er veldig fornøyd. Ikke fordi jeg bruker (eller har bruk for) alle makro-knappene, skjermen eller muligheten til å skru av start-knappen, men fordi det er et vannvittig deilig tastatur å skrive på. Det oser kvalitet av det og alle knappene gir fra seg et ordentlig "klikk". Har ikke tall for hvor mange ganger jeg har trykket på det, men det er nok noen titalls millioner trykk. (i snitt 450k trykk i måneden noen måneder jeg brukte "whatpulse"). Tastene er lette å ta av (de går ikke av om du ikke prøver på det!) og det er lett å vaske/tørke støv under dem. Veldig behagelig, og med mulighetene det har (makro-knapper og skjerm) er det et veldig godt kjøp. Det er veldig stort i bredden på grunn av makro-knappene men det gjør at folk gir deg større plass på lan. Enda en fordel. Om du trenger skjermen eller ikke (jeg bruker bare klokken, tidtaker og fraps) er opp til deg med både G15 og G11 er gode kjøp. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) trodde ikke LCD skjermen sko være noe nyttig, "ekte" gamere tar jo ikke blikket av skjermen tross alt. Men den er så nyttig til mye spill (og andre ting) relatert, som kanskje ikke har noe direkte med spillet du spiller, som å se hvem som snakker på ventilo, eve-mon for å se training queue uten å ha spillet eller programmet gående/oppe.++++ G15, angrer ikke, men... Eneste det mangler er "analog" justering av volum og ett skrollehjul (således var gode gamle Logitech internet navigator SE kanon!) Vurderer nesten G19 bare for volum kontrollen Endret 6. oktober 2009 av MrLee Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Glem begge, kjøp g19 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg har Logitech G11, er fornøyd med den. Den har vært trofast til meg ved hjelp i min krigføring på pcen Endret 15. juli 2010 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå