TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) Jeg kan lese dansk og forstår svensk, og mitt eget språk så klart. Men bare en av dem snakker jeg og forstår 100% flytende. Så svaret blir faktisk galt. Den under meg har komentert i min tråd, Forkortelser av spilltitler. Endret 20. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Galt. Den under meg har problemer med å komme på nye ting å skrive. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Jo til tider... Den under meg har ikke fullført videregående skole. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Galt. Jeg har fullført videregående skole. Den under meg har en fast jobb med høy lønn Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Helt rivende ruskende galt. Jeg har ikke jobbet nå på 4 år nå. Jeg har hynotiserer den under meg for å trykke på denne linken. :tease: http://www.spheres-crack-mysterious.biz/412059274 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Galt. Den under meg er glad Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Stemmer det. Den under meg er forsjølet i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Galt. Den under meg er en mann fra Oslo. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Galt Den under meg er faktisk født i Norge. Endret 21. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Det er jeg. Den under meg er nøye på kildesortering. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Sånn derlivis faktisk. Den under meg har samisk blod. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Ikke direkte som jeg vet om, har dog noe blod fra nord-Norge og Finland, som kan tenkes å inneholde samiske spor. Den under meg har tysk blod. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Ikke sånn jeg vet om, kansje jeg må gå mange genrasjoner bakover for å finne det. Den under meg har Japansk blod. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Tror ikke det, så galt. Den under meg har gitt blod. Endret 22. mars 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Tror ikke det, så galt. Den under meg har gitt blod. Man vet aldri, aldri si aldri. Kan hende du har japansk blod, hvis du går ganske ganske langt bak i genrasjon. Som sagt, man vet aldri. Nei, jeg er ikke en blodgiver. Den under meg er slekt med halve gjorda. Den teorien tror jeg på. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Du mener den menneskelige populasjonen på halve jorda? Alle nålevende homo sapiens er i slekt, om du går langt nok tilbake i tid. Dette er siden vi har en felles stamfar. Europeisk og asiatiske homo sapiens har en innblanding av neandertaler-DNA som ikke afrikanere har, så vi er også i slekt med dem. Går du langt nok tilbake i tid så er vi også i slekt med apene, vi har også felles stamfedre. Genene våre er nesten helt identisk med sjimpanser sine, så det er et "bevis" på det. Alt dette er i henhold til evolusjonsteorien, om du tror på den da. Den under meg har et kjæledyr. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Jeg har troen på at vi er slekt med apen også. Men jeg har ikke troen på det bibelen sier, at vi alle, hele jorden er slekt med Adam og Eva. Mer troen på at vi er slekt med halvparten eller en tredje del av jorden. Jeg har hatt kjæledyr. Men ikke nå lenger. Den under meg elsker å være på lekeplassen... ...her på diskusjon.no, så klart. Endret 23. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Det stemmer. Jeg liker også å være på lekeplasser rundt om, iført stor grå kåpe, hatt og sorte briller, godteri på innsiden av kåpen, og et glis barna sent vil glemme. Det siste var bare tull såklart. Den under meg bor i en kjeller. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Galt. Den under meg er 27 år gammel. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Det stemmer. Jeg liker også å være på lekeplasser rundt om, iført stor grå kåpe, hatt og sorte briller, godteri på innsiden av kåpen, og et glis barna sent vil glemme. Det siste var bare tull såklart. Den under meg bor i en kjeller. Så du ikke at jeg hadde delt opp setningen? Jeg spoilet den siste delen. Med andre ord jeg mente ikke ordentlig lekeplass. Jeg har bod i en kjeller før, når jeg var yngre. Galt. Den under meg er 27 år gammel. Galt, du må legge på 8 år til, for å få min alder. Den under meg blir skrekk slagen og nervøs etter en grøsser film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg