TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Galt. Den under meg har ikke noe kallenavn. Jeg trodde du mente i virkeligheten. Ingen kaller meg "Gompe" utenfor diskusjon.no Okei, vi oppfatter tydelig hvis kallenavn på forsjellige måter. :huh: Jeg ser kallenavn som et felles bennevnelse av nicknavn og sjelevann. Greit jeg kan prøve å være litt spesifikk neste gang. Og foresten, hvor er din nye "Rett eller gal" setningningen? Endret 11. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2018 Galt. Den under meg har ikke noe kallenavn. Jeg trodde du mente i virkeligheten. Ingen kaller meg "Gompe" utenfor diskusjon.no Okei, vi oppfatter tydelig hvis kallenavn på forsjellige måter. :huh: Jeg ser kallenavn som et felles bennevnelse av nicknavn og sjelevann. Greit jeg kan prøve å være litt spesifikk neste gang. Og foresten, hvor er din nye "Rett eller gal" setningningen? Til vanlig har jeg etternavnet mitt som kallenavn Nytt svar kommer snart. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2018 Galt. Den under meg har ikke noe kallenavn. Jah, jeg har kallenavn TheDarkSedds - SCM. Den under meg misforstår meg hele tiden når jeg sier kallenavn. Jeg skjønner ikke hvordan det kan misforståes. Er vel rett det da... Den under meg er syk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Galt. Den under meg har ikke noe kallenavn. Jeg trodde du mente i virkeligheten. Ingen kaller meg "Gompe" utenfor diskusjon.no Okei, vi oppfatter tydelig hvis kallenavn på forsjellige måter. :huh: Jeg ser kallenavn som et felles bennevnelse av nicknavn og sjelevann. Greit jeg kan prøve å være litt spesifikk neste gang. Og foresten, hvor er din nye "Rett eller gal" setningningen? Til vanlig har jeg etternavnet mitt som kallenavn Nytt svar kommer snart. Etternavnet som et kallenavn!! Etternavn er ikke kallenavn, det er jo ditt obrinnelige navn. Men uansett, det er greit. Galt. Den under meg har ikke noe kallenavn. Jah, jeg har kallenavn TheDarkSedds - SCM. Den under meg misforstår meg hele tiden når jeg sier kallenavn. Jeg skjønner ikke hvordan det kan misforståes. Er vel rett det da... Den under meg er syk. Sjeldent jeg er syk. Så nei, er ikke syk. Den under meg har fyrt opp ved ovnen. Endret 11. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2018 Galt. Den under meg bor langt borti gokk i Finnmark Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2018 Delvis rett, jeg bor i Finnmark. Bare ikke i finnmarks vidda. Den under meg har en av disse bokstavene M, S og L i sitt profilnavn. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2018 Rett, jeg har alle tre. Den under meg har S, C eller M i sitt brukernavn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2018 Riktig det. Den under meg er en gøy person. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Det kommer faktisk litt ann på, hvordan humøret mitt er. Så både rikig og galt på samme tid. Den under meg har en av disse bokstavene N, W og B i sinn profilnavn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Riktig det. Den under meg har dårlig ånde Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 For engangs skyld ikke.. Den under meg har bil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Den under meg er ny i denne tråden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Den under meg har en onkel som heter Idar, på farsiden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Den under meg har fortsatt gjenlevende besteforeldre. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Alle er borte. Den under meg har et søskenbarn på Gjøvik. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Den under meg spiller gitar. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Galt. Den under meg liker opera. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2018 Nja. Både rett og galt. En gang innimellom kanskje. Den under meg har en undulat Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2018 Galt. Den under meg kommer fra vestlandet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2018 Komplett ruskende galt. Den under meg har barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg