Pliscin Skrevet 4. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2018 Galt, så derimot på en serie. Den under meg hadde mageknip i natt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2018 Så absolutt galt. Den under meg har pusset tennene sine i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2018 Galt. Den under meg har har en onkel som heter Torbjørn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2018 Ingen onkler her i gården med det navnet. Den under meg er sløv å pussetenne sine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2018 Galt. Pusser morgen og kveld + ved behov. Den under meg skal på jobb i morgen Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2018 Riktig. Den under meg har våket og spilt Minecraft. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2018 Det stemmer at jeg har våket, natt til i går. Men jeg spilte ikke Minecraft, spilte Diablo III. Den under meg er glad i meg som en YT'er. :wee: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2018 Har ikke anelse på hva du legger ut på youtube, så er det faktisk umulig å svare på. Den under meg irriterer seg over at de ikke startet denne tråden Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2018 Har ikke anelse på hva du legger ut på youtube, så er det faktisk umulig å svare på. Den under meg irriterer seg over at de ikke startet denne tråden Du får sjekke meg ut, da ser du hva jeg legger ut. Helt feil, ingen irritasjon her. Den under meg sitter akkurat forran pc'en nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2018 Riktig det. Den under meg har sett en film i dag. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2018 Galt. Har sett noen YT-videoer dog. Den under meg skal ha resters rester til middag i dag. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 6. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2018 Meget feil. Vedkommende individ under har brukt opp Zalo-flaska, og må kjøpe ny. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2018 Tror jeg har litt igjen. Den under meg har 195 Facebook-venner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Totalt feil, jeg eksisterer ikke på Facebook. Og kommer aldri å være der heller. Den under meg sitter akkurat nå. Endret 6. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Riktig. Den under meg har en elbil. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Galt. Den under meg har sett en hval i virkeligheten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Nei Den under meg har sett en gaupe i virkeligheten. Det har jeg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Teller det hvis jeg har sett gaupe i dyrepark? Den under meg har en fisk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Teller det hvis jeg har sett gaupe i dyrepark? Den under meg har en fisk NEI!! Nei, da tuller bare. så klart telles det. Fisk som husdyr, så nei. Den under meg har en katt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2018 Stemmer. Den under meg har kjørt på en katt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg