Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Galt. Den under meg vet hvilken norsk by som grenser til Svinesund og Sverige. (uten å søke det opp) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Riktig, Halden. Den under meg vet hvilken norsk by som grenser til Bøkfjorden og Russland (uten å søke opp). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Vel... Bøkfjorden har jeg aldri hørt om. Men jeg vet at Kirkenes ligger nær russergrensa. Er det korrekt svar? Den under kan nevne hovedstaden på Tuvalu. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Vel... Bøkfjorden har jeg aldri hørt om. Men jeg vet at Kirkenes ligger nær russergrensa. Er det korrekt svar? Den under kan nevne hovedstaden på Tuvalu. Helt riktig, Kirkenes. Riktig, Funafuti. Den under meg har sett denne bilen på ordentlig. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Nei den har jeg ikke sett... Den under meg bruker string truser. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Galt, jeg er ingen jente. Den under meg bruker deodorant-spray. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Korrekt. Den under meg liker å lukte på seg selv. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Galt. Se her: Den under meg har flirt når h*n så på denne videoen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Galt Den under meg vil at jeg skal være våken nå, når jeg har tenkt å legge men? Endret 3. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Galt jeg vil at du skal legge deg når du vil... Den under meg liker brunetter. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Riktig, som på profilbildet mitt. Den under meg liker blondiner. Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Hår fargen har ikke noe å si hos meg. Liker dem alle, både Ari-Zo og Lana er søte da. :blush: Den under meg elsker å se på tegneserier på Tv'en. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Galt. Den under meg vet hvem som er leder for KRF (Kristelig Folkeparti) Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Ja, en klovn Den under meg vet hva han/hun skal stemme ved valget. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 (endret) Hår fargen har ikke noe å si hos meg. Liker dem alle, både Ari-Zo og Lana er søte da. :blush: Den under meg elsker å se på tegneserier på Tv'en. Ååå tusen takk Frø :love: Riktig, Senterpartiet. Den under meg har minst to partier de ikke liker. Endret 4. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Riktig. Den under meg vurderer å stemme blankt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Galt, har alt stemt. Den under meg har også ordnet seg denne edition. Fikk den i dag, og spillet kom ut i går. :wee: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Galt. Den under meg skjønte ingenting da h*n så at Frøene bytta profilbilde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Galt Den under meg liker profilbildet mitt som jeg har nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Riktig. Den under meg liker profilbildet mitt som jeg har nå. Har hatt den siden søndagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg