Pliscin Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Niks. Litt stiv, men ikke kink. Den under meg er flink til å stå slalom. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Har aldri prøvd så det vet jeg ikke. Den under meg har vært innelåst på do tidligere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 (endret) Jah, det har jeg. Låser selvfølgelig do døra når jeg skal på do, spesielt når jeg er på besøk. XP Ps: Hvordan går det ann å være uheldig å bli låst inne på do da? Med mindre man ikke har en uskikkelig bror/søster da. Den under meg har lett for å bli ildsint både hjemme og offentlige steder. Endret 26. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Skjer av og til at jeg blir litt irritert ja (men aldri ildsint) Som regel trenger jeg bare å være litt alene så går det fort over. Den under meg har sett kenguruer før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Det stemmer, har faktisk sett ordentlig katte unger med egne øyner. Den under meg har drømt at h*n er en gud? Det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Det stemmer, har faktisk sett ordentlig katte unger med egne øyner. Den under meg har drømt at h*n er en gud? Det har jeg gjort. Katteunger? Jeg skrev kenguruer... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Katteunger? Jeg skrev kenguruer... Obs: Hvar sikker dau trøtt da og leste katt unger. =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Null stress. Husk å fortsette tråden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Det stemmer, har faktisk sett ordentlig katte unger med egne øyner. Den under meg har drømt at h*n er en gud? Det har jeg gjort. Nei jeg har ikke drømt at jeg har vært en gud. Den under meg er historieinteressert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Skjer av og til at jeg blir litt irritert ja (men aldri ildsint) Som regel trenger jeg bare å være litt alene så går det fort over. Den under meg har sett kenguruer før. Jeg har aldri sett kenguruer med egne øyner. Bare kun på tv. Den under meg har drømt at h*n er en gud? Det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Sa jo nettopp at jeg ikke har drømt om å være en gud. Den under meg er flink på tegnsetting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Nei jeg har ikke drømt at jeg har vært en gud. Den under meg er historieinteressert. Sorry, sorry, sorry. Nja, ikke så voldsomt da. Går greit i småe mengder. Den under meg syns jeg er veldig karvete, særlig di siste sitatene mine. ¦3 PS: Og ja jer er flink til å tegnsette. (& Endret 28. mars 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Neida. Du plager meg ikke DarkSeeds Den under meg har det ordentlig rotete og skittent på sitt bosted. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Det stemmer ikke helt. Soverommet mitt er det eneste som er det, restent er røddende og reint. Den under meg ser på en serie nå på tven. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Gjorde når du skrev forrige innlegg ja. Den under meg har mange fiender. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Galt. Den under meg har et stort sosialt nettverk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Det er å ta litt av. Vil ikke si at min er så enorm. Den under meg elsker profil bildet til Arizona. Endret 9. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ja, hun er snasen Den under meg skal på campingferie i år. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Galt. Den under meg er tynn i håret. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Kanskje, er usikker. Den under meg har akkurat våknet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg