TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Komplett umulig her, har ikke jobb. Den under meg har truet en person en gang i sinn yngre alder, og angrer som en hund i nåværende alder. Endret 21. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Galt. Den under meg har drømmer som han eller hun aldri kommer til å få gjennomført. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Nja, vanskelig å vite da. Den under meg frykter for 3. verdenskrig. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg frykter det ikke, men jeg tror det kan skje når som helst. Mange mener jo vi allerede er/var i 3. verdenskrig i midtøsten mot Taliban/Is etc. Veldig mange land er jo involverte, og deres terrorangrep på vesten er jo krigerske handlinger. Den under meg har gitt opp håpet om å leve et normalt liv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Riktig Den under meg har vondt i magen ofte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Skjeldent jeg har vondt i magen. Den under meg skal ha fri fra jobben denne helgen. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Riktig. Den under meg har aldri postet i feil tråd før Endret 22. februar 2019 av Åsgårdsreia Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Evnen til å forstå følelsene til en sylteagurk. Her tror jeg du er i feil tråd Fort gjort. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Riktig. Den under meg har aldri postet i feil tråd før Det har jeg gort mange ganger. Den under meg daulat. Altså gidder ikke å røre eneste en muskel. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Galt. Den under meg har vært overalt i Norge. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ikke overalt, men vært flere plasser både i nord, sør, øst og vest. Den under meg har bæsjet på seg i voksen alder. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Ikke overalt, men vært flere plasser både i nord, sør, øst og vest. Den under meg har bæsjet på seg i voksen alder. Flaut å innrømme men ja jeg har det. Dreit i buksa når jeg var 19. Slet med magevirus og rakk ikke hjem i tide. Den under meg ler av historien min. Endret 25. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja litt, er jo stygt å le, men det er jo komisk. Den under meg har en seksuell fetish som han tar med seg i graven. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Ja litt, er jo stygt å le, men det er jo komisk. Den under meg har en seksuell fetish som han tar med seg i graven. Helt korrekt. Den under meg har savnet sola, og fikk se den i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Har hatt sol hele uken her jeg bor Den under meg hater sitt hjemsted. Endret 25. februar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Galt Den under meg skulle ønske seg at det var bedre muligheter der du bor. Det er et stort ønske hos meg. Endret 25. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Nei faktisk ikke, til tross for at det er en liten plass med bare 1k innbyggere. Man får det ikke mer moro enn man lager selv, og mangler på tilbud gjør bare at man må være mer kreativ og lage aktiv moro. Ta det som en utfordring SCM. Den under meg bruker over 1000kr på parfyme i året. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Galt. Den under meg er forfengelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Nei faktisk ikke, til tross for at det er en liten plass med bare 1k innbyggere. Man får det ikke mer moro enn man lager selv, og mangler på tilbud gjør bare at man må være mer kreativ og lage aktiv moro. Ta det som en utfordring SCM. Den under meg bruker over 1000kr på parfyme i året. Da blir det vanskelig for meg å finne en ordentlig arbeid. ¦/ Galt. Den under meg er forfengelig. Kan være det av og til. ¦D Den under meg hater enkelte matretter, eller liker ikke enkelte matretter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Galt. Den under meg svir ofte maten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg