Pliscin Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Jeg er faktisk alt for snill til tider. Den under meg fikk karakter 6 i engelsk på skolen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Nesten. Fikk 5. Den under meg savner ungdomsskolen. Endret 28. januar 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Galt Den under meg er altfor streng? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Tror da ikke det? Får stadig vekk tilbakemeldinger på at jeg er altfor snill egentlig Den under meg har blomster i hagen sin om sommeren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Galt Den under meg skulle ønske var mer av det motsatt av det du er, streng eller snill? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Skulle ikke ønske at jeg var mer streng. Trives med å være snill å grei både mot kjæreste, venner, familie og kolleger. Den under meg har spist kebab i løpet av 2019. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Galt Den under meg skal legge seg om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Galt. Den under meg har vært utenfor sitt fylke i løpet av 2019. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Jepp, var en tur innom nabofylket. Den under meg har flyttet i løpet av de 5 siste årene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Helt riktig. Den under meg har hatt over ti kjærester i løpet av livet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Galt har bare en eks. Den under meg er den samme person som er 1 eller 2 hakk over meg. Endret 3. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Ja er visst det. Den under meg har vært innelåst på do tidligere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Aldri skjedd. Men jeg har klart å låse meg ut. Måtte pikke på naboens vindu for å slippe meg inn. Den under likte å leke med Transformers figurer når h*n var liten gutt/jente unge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Har aldri hatt Transformers figurer men tror jeg kunne ha likt å leke med dem i min barndom hvis jeg hadde hatt slike figurer. Den under meg slikker av sukkeret før han/hun spiser seigmenn. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Nei, de få gangene jeg spiser seigmenn går de ned hele. Da jeg var mindre brukte jeg å bite av kroppsdelene slik at det bare var en torso igjen, og sutte på den til slutt. Den under meg bruker å dra på harrytur til Sverige og kjøpe godis og mat. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Ikke regelmessig men har vært på noen harryturer ja Den under meg liker Danmark bedre enn Sverige. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Faktisk motsatt. Pga svensk er mye lettere å forstå i tale form. Med andre ord galt. Den under meg har også vranglet nå i natt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Vet ikke hva det er, men jeg sov jeg. Den under meg har slaktet et dyr før. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg har hugget hode av en høne når jeg var i Afrika, men vet ikke om det telles som slakt. Den under meg må fornye passet snart. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Vet ikke hva det er, men jeg sov jeg. At du har vært våken hele naten. ¦| Jeg har hugget hode av en høne når jeg var i Afrika, men vet ikke om det telles som slakt. Den under meg må fornye passet snart. Det er gjort. Den under meg kommer aldri til å ordne Dakimakura. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dakimakura Endret 7. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg