Pliscin Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 2019 har allerede startet bra for min del med både første kjæreste og fine dager på jobb. Så ja 2019 virker til å bli bedre Gratulerer! Bruk den gode bølgen av energi til å forandre ting i livet. La 2019 bli ditt år Gomp. Ingen kan stoppe deg. Jeg har ikke direkte en fobi tror jeg men det er mye som jeg misliker og frykter. Høyder, svømme i åpent hav, insekter, mm. Men det er også i varierende grad. Den under meg starter alltid dagen med å drikke kaffe. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Takk for det Nei bruker ikke å starte dagene med kaffe. Et glass vann på styrten foretrekker jeg. Den under meg har vært først på stedet i en trafikkulykke. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Riktig. Slapp heldigvis unna munn til munn. Den under meg vet hvordan man utfører hjerte- og lungeredning. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Rett, men har ikke oppfrisket det siden jeg lærte det på grunnskolen. Den under meg har vunnet minst firesifret i pantelotteriet (minst 1000). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Det har jeg faktisk Vant 1000 kr på millionflax for et års tid siden. Den under meg kunne tenke seg å kjøpe 100 flaxlodd i håp om å vinne den store gevinsten. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Det hadde vært artig å vunnet den største gevinsten. Men aldri kjøpt 100 flaxlodd da. Den under meg har en utdaning/kunskap i noe. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg kan service til fingerspissene, så.. ja. Den under meg elsker å kose. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Synes det er trivelig ja Den under meg fyrer i peisen akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 For det første, komplett umulig, har ikke peis. For det andre, jeg hater å fyre hardt, aldri vært glad i varmen. Dun under meg stor koser seg nå med noe du liket å gjøre. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Galt. Den under meg liker å grille. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Helt korrekt. Den under meg har et idol/forbilde. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ja, flere. Forskjellige forbilder innen forskjellige arenaer. Og noen nære som har gått bort, som jeg har med meg hele tiden. Den under meg har spist en selvfisket torsk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Galt. Den under meg stortrives i jobben sin. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Uføretrygd og ingen slags jobb på siden av det, så galt. Med mindre "ikke en skit" kan regnes som en jobb. Den under meg drømmer om en jobb i det offentlige. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jobber allerede i det offentlige. Den under meg snakker mer enn to språk flytende. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Galt, ihvertfall ikke enda. Har jo løst å lære meg Islandsk. Den under meg er han LMV. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hø? Den under meg har surfet på dark web,mer enn en gang. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Eh, tviler på det. Jeg er LMV btw, de store bokstavene i brukernavnet mitt Den under meg har eller har hatt en fugl som kjæledyr. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Stemmer det. Den under meg er Mr-SG. =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ja tror det da. Den under meg er ensom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg