Scarvo Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Korrekt. Den under meg hater sterkt krydret taco. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Nei, elsker også strekt krydret taco. Den under meg hater sterk mat. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Galt. Jeg elsker sterk mat. Skal ha sterk taco i kveld. Den under meg har aldri greit å løst en vanskelig sudoku. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Korekt Den under meg har fesset kraftig i dag, sånn at du lukter din egen stank. Endret 3. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Galt. Den under meg digger Queen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Galt. Den under meg liker Rammstein. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Galt. Den under meg er et metalhead som idoliserer Arch Enemy. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Galt. Den under meg kan si seg enig i at musikk bare er magisk til tider. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) Hva menes med magisk? At sangen trollbinner deg helt fustendig, eller at du elsker måten sangen er oppbygd på? Jeg kan si enid med den andre. Skjeldent en sang trollbinner meg. Den under meg kan si seg enig i at de fleste dagens grøsser/horror spill/film er gørr slappe nå for tiden. Endret 4. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Tja, jeg er ikke fan av horrorfilm og -spill i utgangspunktet. Den under meg derimot elsker horrorfilmer og -spill. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Korekt Den under meg har tenkt å legge seg tidlig i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Helt riktig. Skal på jobb kl 06.00 i morgen. Den under meg er et B-menneske. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ja Den under meg elsker salt og surt snop. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Yesss! Den under meg liker ananas på pizzaen. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Joda. Alt går i grisen. Den under meg synes ikke symfonisk death metal med opera er rart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Riktig. Det er ikke rart, det er bare en smakssak, slik som med all kunst. Jeg synes derimot en del popmusikk er rart. Mye som ikke burde kalles musikk. Den under meg har en "man purse". Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Galt, men kanskje jeg burde skaffe.. Den under meg søker alltid opp et ukjent nummer før de tar telefonen. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Jo, viss jeg ikke venter en telefon, er et ukjent nummer nesten 100% sikkert fjas så jeg gidder ikke ta telefonen. Den under meg har litt telefonskrekk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) Finnes ikke. Med andre ord, galt. Den under meg må sjekke "Jeg har tenkt tanken leken", får å se om jeg har besvart på to leker på samme tid, denne her og den. :wee: Endret 5. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Riktig. Den under meg purker å sover nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg