Tåketrollet Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ja, vil da påstå det.. Den under meg ser ikke på Idol. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Stemmer det. Ser ikke på Idol. Den under meg ser altfor mye på TV. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Mener du generelt tv titting, så ja. Spiller både på konsoll spill og ser på tv brogrammer. =3 Den under meg liker ikke Donald Trump. Jeg liker ham ikke. Endret 4. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Jeg gir døyten i han. Enkelt og greit. Den under meg har hatt sex med over 20 forskjellige kvinner/menn Endret 5. oktober 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Galt, har bare hatt sex med en kvinne i mitt liv, så langt. Den under meg pleier å sovne under en kinofilm. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Galt. Den under meg har et stort hode. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Nei. Den under meg har en elg på seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Galt Den under meg eier en surroundanlegg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Galt. Den under meg er i sofaen akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Helt rett. Den under meg glaner på Pc-skjermen akkurat nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 110% riktig vær dag gjør jeg det. Den under synger nå Å, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterMed bernaisesaus og poteterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterMed bernaisesaus og poteterJeg har spist ravioli, kitch og posteiItalianer pasta det smaker ikke megBlåskjell og blekksprut og russisk kaviarDa gjør jeg som Kjell BækkelundOg tar en passiarÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterMed bernaisesaus og poteterJeg har spist ravioli, kitch og posteiItalianer pasta det smaker ikke megBlåskjell og blekksprut og russisk kaviarDa gjør jeg som Kjell BækkelundOg tar en passiarÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterÅ, koteletterMed bernaisesaus og poteter Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Galt Den under meg... ...åpnet akkurat en spoiler boks, pga nysgjerrigheten din. :tease: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Stemmer vel det. Var ikke særlig nysgjerrig, men måtte jo for å føre tråden videre. Den under meg elsker å tulle/tøyse. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Stemmer det. Den under meg har gjort i vertfall en av disse tingene i dag, bært ut søppla, sto opp i 1900 tiden i morres, har spiste middag i denne tiden av døgnet, sitter å glor på tv'en og spilte ps4 spill. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Stemmer, jeg sto opp 0700. Og sitter å glor på TVen nå. Den under meg har løpt over 1km i dag. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 I drittværet? Nei. Den under meg ser på Cartoon Network. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Nei, gjorde det da jeg var 10 år derimot. Den under meg har lyst å melde seg inn i scientologikirken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Galt. Den under meg bor i et hus, ikke en leilighet. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Riktig! Den under meg lider av migrene. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Galt. Den under meg har vært flere ganger i fyllearrest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg