Tåketrollet Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Nei, har ikke grønne fingre. Om jeg er i hagen midt på dagen eller inne å finne.. men jeg liker å luke ugress. Den under meg liker Elton John. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Tja. Sånn midt på treet kanskje. Den under meg har nylig vært i Sandnes. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Nei, har ikke grønne fingre. Om jeg er i hagen midt på dagen eller inne å finne.. men jeg liker å luke ugress. Den under meg liker Elton John. Da er du jo delvis grønnefingre. Tja. Sånn midt på treet kanskje. Den under meg har nylig vært i Sandnes. Nei Den under meg har ikke gjort noe som helt i dag, bortifra å spise da. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Joda, på jobb har jeg vært, og er fortsatt. Den under meg har prøvd å suge seg selv. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Suge? På tommelen? Ellers har jeg ingen «stake» å suge. Ellers er jeg ikke så myk at jeg klarer å ha sex med med meg selv. Den under meg hadde glatt blitt med på et reslityshow, typ «ungkaren» / «ungkarskvinnen» hvis de hadde søkt etter friere per dags dato. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Suge? På tommelen? Ellers har jeg ingen «stake» å suge. Ellers er jeg ikke så myk at jeg klarer å ha sex med med meg selv. Man trenger ikke å være myk for å ha sex med seg selv. Å onanere er også en form for sex. =D Den under meg hadde glatt blitt med på et reslityshow, typ «ungkaren» / «ungkarskvinnen» hvis de hadde søkt etter friere per dags dato.Nei, ikke min greie. Blir gjerne med på en ferie tur. Den under meg er gørr lat i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Galt. Har fått unnagjort en god del. Den under meg kjeder seg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Galt Den under meg dåner av i hete-varmen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Absolutt ikke. Har opplevd myyye varmere enn det her. Den under meg besvimer ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Galt Den under meg er en mann Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Galt. Den under meg spiser frokost nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Galt. Den under meg har vært ved randen av personlig konkurs. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Bare hopp over denne. Det går greit. Galt. Den under meg har vært ved randen av personlig konkurs. Hæ! Randen, hva er det? Endret 19. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Bare hopp over denne. Det går greit. Hæ! Randen, hva er det? Det er det samme som grensen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Det er det samme som grensen. Aldri hørt om ordet "randen" før nå. Men oki. Galt. Den under meg har vært ved randen av personlig konkurs. Da blir svaret galt. Den under meg skal dra på butikken å handle mat. Endret 19. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Jeg skal jo selvsagt gjøre det en del ganger i løpet av livet. Men ikke i morgen hvis det var det du tenkte på. Den under meg har klappet et lam. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Nei Den under meg har aldri farget håret sitt sjokk rosa. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) Nei, ikke har jeg tenkt det heller.. Men kunne tenkt meg noen fine striper i sterke farger til en forandring. Den under meg har en tatovering eller to. Endret 20. juli 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Stemmer. Den under meg har to pirsinger eller enda mer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Galt. Den under meg har kranglet med noen i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg