VIGGO123 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ok, her er greia. Når jeg skrur på pc'n får jeg opp en boks hvor det står. "rundll32" " Feil ved innlasting av dll32. Den angitte modulen ble ikke funnet." Jeg har tilgang til steam, skype, msn osv. men nettleserene fungerer ikke, hverken firefox eller IE. Er usikker på om filen mangler, eller er korrupt. Tror muligens problemet kommer av antivirusen. Problemet startet etter en scan av pc'n. Av en eller annen merkelig grunn fungerer ikke systemgjenoppretting heller. Noen som vet hva som er galt?? Endret 9. april 2009 av VIGGO123 Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Bump... Dette er faktisk et veldig seriøst problem. Ingen sim vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En reparasjonsinstallasjon av Windows vil helt sikkert rette på problemet (som sannsynligvis går ut på at virus har tatt knekken på noen av systemfilene dine). Reparasjonen går automatisk, men krever i utgangspunktet at du er i besittelse av en CD/DVD med Windows på. Slike følger gjerne med PC-en når den er ny, og kalles ofte «recovery disk» eller lignende. Nå nevner du jo ikke hvilken versjon av Windows det er du sitter på, men prosessen er noenlunde lik, uansett versjon. Hvis du ikke har gjort dette før, har Microsoft en trinnvis gjennomgang som du kan ta en titt på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kan dette hjelpe? http://www.dllnerd.com/dll.php?seed=rundll...CFUM-3god6grjRw Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Takk for hjelpen. Jeg har for øyblikket ikke tilgang til problem pc'n, men vil si ifra om det hjelper så fort som mulig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hvis du hvet hvor filen skulle vere kan du bare laste den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå