cuberen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg liker disse låtene godt nok som det er, men disse to remix'ene er helt råe. Enjoy Zelda Theme Fairy's Fountain Hørt noen bedre? Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ahh.. Zelda spillene må ha den fineste musikken av alle spill. Elsker den musikken. Fine Remixer Btw Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 elsker msikken selv... bare Nobou uematsu som overgår dette... lagt min elsk å ffinal fantasy vii musikken og Zelda oot.. absoltt nydelige! lærte meg å spille litt piano pga de.... Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Helt klart noe av det beste innen spill msuikk, nesen forøvrig musikk også Hadde vært kult å lært noen låter på piano ja, også gitar, til og med en sånn Ocarina Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hehe! lærte meg den som man spiller i vindmølla på OOT på iphone app'n smule... som er en ocarina til iphone.. når man blåser i mikrofonen, så kommer det lyd.. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hehe. det så artig ut, hørtes bra ut også Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Scott Peeples sin remix av Gerudo Valley (fra Ocarina Of Time) er chill: Gratis download her. Norske Alak har laget akustiske remixer av Zeldamusikk. Gratis download her. Anbefaler de to første, Dark Overworld (A Link To The Past) og Dragon Roost Theme (Wind Waker). Endret 13. april 2009 av Alkjeks Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) http://www.ocremix.org/quicksearch/game/?qs_query=zelda [/thread] Neida. Men OCRemix har noen av de beste remixene jeg har hørt. Tør påstå det er den beste remixsiden jeg vet om. Anbefaler denne medleyen på det sterkeste. Endret 29. juni 2009 av Katuko Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fete remixer, digget Zelda Theme-remixen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå