Joachim_F Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 BattleForge tilbyr underholdene sanntidsstrategi med bøttevis av dybde. Les mer Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trodde slaktekniven skulle fram igjen jeg nå, men neida, positiv overraskelse det her Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Litt dumt at man skal kunne kjøpe seg "kort", da kan jo rike folk som betaler masse owne deg om du er ti ganger bedre og du ikke betaler extra. Ellers så dette ut som et lovende spill synes jeg. Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg prøvde litt open beta, syntest det var ganske morsomt. Men ikke så veldig engasjerende siden jeg ikke er noe stor fan av strategi spill, men jeg likte dette. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Overrasket meg ikke at man kunne kjøpe kort for orntlige penger siden det er EA som er utgiver.. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Litt dumt at man skal kunne kjøpe seg "kort", da kan jo rike folk som betaler masse owne deg om du er ti ganger bedre og du ikke betaler extra. Wrong! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dette ser unektelig interessant ut, og som ett gammelt fan av Magic: The Gathering blir dette enda bedre! Det er ikke riktig at de som har flere penger automatisk blir best. Det handler ikke om mengden kort men om hvilke kort du bruker, hvordan du kombinerer det, flaks og viktigst av alt: Hvor god du er. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Alltid morsomt å se folk som desperat prøver å avvise at man faktisk kan kjøpe seg fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå