Gå til innhold

splinter cell conviction


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Var det ikke så at de sa at de skulle gå for en lysere versjon denne gangen, med mye dagslys osv? Håper de har droppet den ideen da de fant ut at de skulle begynne på nytt og gått tilbake til det mørke og skyggene. Husker jeg ikke likte Double Agent så godt pga det. Det å liste seg rundt i mørke med nightvision på og snike meg opp på en fiende var utrolig gøy. Eller plystre og så snike meg vekk og rundt da vakten kom og så kverke ham. Så plasserte jeg kroppen i et mørkt hjørnet. Ofte la jeg 3-4 personer i samme hjørnet oppå hverandre, så ut som den orgien :lol:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Noen som vet hva det var som gjorde at de begynte på nytt igjen?

 

var noe med at de hadde bedere teknologi i Assassins Creed, noe med folke mengde greier.

er ikke helt sikker men

De likte ikke at spillet ble for likt Assassin's Creed, pluss at de ikke følte at de fikk utviklet spillet slik de ville det skulle bli.

 

Jeg må dog si at jeg elsker den nye stilen og utsèendet spillet har fått :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"syn at det ikke kommer til PS3 :cry: :cry: "

 

Ja, en 360 koster jo hele 999kr! Bare helt uoverkommelig assa.

 

hvor i norge koster en 360 999?

 

min lokale gamestop har ihvertfall stoppa det salget og kan ikke se det på nettsia de sin lenger og ikke på spillpriser.no

 

billigste jeg finner er rundt 1500

Lenke til kommentar

Regner med vi kan diskutere litt rundt SC:C her, så jeg starter:

Stille meg litt skeptisk til spillet, etter hva jeg har sett virker det som de prøver å gå vekk i fra snik-uten-å-prøve-å-drepe, noe som ER Splinter Cell. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men når det ser ut som pistolen blir hyppigere brukt en nevene er det vel lov å være litt skeptisk? Jeg kommer nok til å kjøpe det mest pga. gamestops tilbud, men forholder meg skeptisk inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...