masb_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 hva i svarte skjer med splinter cell conviction? noen som vet noe? vært dødt på den fronten i evigheter nå Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 de begynte på nytt igjen for en stund siden, har ikke hørt noe siden den gang. kanskje vi er så heldige at det kommer i slutten av året? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som vet hva det var som gjorde at de begynte på nytt igjen? Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hører man ikke noe fra E3 så er spillet skrinlagt. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som vet hva det var som gjorde at de begynte på nytt igjen? var noe med at de hadde bedere teknologi i Assassins Creed, noe med folke mengde greier. er ikke helt sikker men Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Splinter Cell Conviction ble skrapet helt bort, og de skal visst lage det nye splinter cell helt på nytt igjen. Det ble vel sagt at vi ikke får prøve spillet før tidligst 2010, dette ble vel sagt i 2008... Er det samme utvikler som lager dette spillet, som lager Assasins Creed? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Var det ikke så at de sa at de skulle gå for en lysere versjon denne gangen, med mye dagslys osv? Håper de har droppet den ideen da de fant ut at de skulle begynne på nytt og gått tilbake til det mørke og skyggene. Husker jeg ikke likte Double Agent så godt pga det. Det å liste seg rundt i mørke med nightvision på og snike meg opp på en fiende var utrolig gøy. Eller plystre og så snike meg vekk og rundt da vakten kom og så kverke ham. Så plasserte jeg kroppen i et mørkt hjørnet. Ofte la jeg 3-4 personer i samme hjørnet oppå hverandre, så ut som den orgien Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Noen som vet hva det var som gjorde at de begynte på nytt igjen? var noe med at de hadde bedere teknologi i Assassins Creed, noe med folke mengde greier. er ikke helt sikker men De likte ikke at spillet ble for likt Assassin's Creed, pluss at de ikke følte at de fikk utviklet spillet slik de ville det skulle bli. Jeg må dog si at jeg elsker den nye stilen og utsèendet spillet har fått Endret 13. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Simpsons_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 syn at det ikke kommer til PS3 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bump of the day? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Så vidt jeg kunne se er det vel ingen flere tråder om dette spillet? Da orker jeg ikke å starte en ny en som vil stå i fare for å bli stengt, med mindre en moderator gir meg grønt lys Endret 13. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
GamerVeigres Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg gleder meg sykt mye til å fortsette Sam sitt eventyr neste år!! Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "syn at det ikke kommer til PS3 :cry: " Ja, en 360 koster jo hele 999kr! Bare helt uoverkommelig assa. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "syn at det ikke kommer til PS3 :cry: " Ja, en 360 koster jo hele 999kr! Bare helt uoverkommelig assa. hvor i norge koster en 360 999? min lokale gamestop har ihvertfall stoppa det salget og kan ikke se det på nettsia de sin lenger og ikke på spillpriser.no billigste jeg finner er rundt 1500 Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er fordi det nærmer seg jul... Nå har gamsetop solgt den til 999kr i nesten et år, samme har ofte de store elektronikk kjeden gjort. Ikke min skyld hvis man ikke har klart å følge med å løpet av et år. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 kk:) takker for tipset. kunne faktisk trengt en ny, min fryser seg ofte og bare pes med reperasjons bestilling osv. 1000 lapp er ikke mye anyway! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Regner med vi kan diskutere litt rundt SC:C her, så jeg starter: Stille meg litt skeptisk til spillet, etter hva jeg har sett virker det som de prøver å gå vekk i fra snik-uten-å-prøve-å-drepe, noe som ER Splinter Cell. Jeg kan selvfølgelig ta feil, men når det ser ut som pistolen blir hyppigere brukt en nevene er det vel lov å være litt skeptisk? Jeg kommer nok til å kjøpe det mest pga. gamestops tilbud, men forholder meg skeptisk inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Stiller meg også skeptisk av samme grunner som thadon, men blir vel et kjøp kjenner jeg meg rett. Men er usikker på om det blir på PC eller X360, har alle de andre på PC og der funker det bra. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 SC:C COOP gameplay Ser ganske artig ut, men liker ikke at fokuset er på dreping, istedenfor sniking som ER splinter cell. Men jeg tror jeg vil ha en del morsomme timer med COOP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå