xfs Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilket 5 PSP Spill syntes du er best? (sett dem på rekke nedover med tall plz) f.eks. 1. Resistance: Retribution 2. Jackass - The game 3. osv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mine 5 beste PSP spill er: 1. God Of War Chains Of Olympus 2. Daxter 3. Ratchet And Clank Size Matters 4. LocoRoco 5. Tekken Dark Ressurection Denne listen er ukomplett, kunne vært mer spill der som jeg har Disse mener jeg er det beste du finner til PSP!! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 1. FF7-Crisis Core 2. Castlevania: The Dracula X Chronicles 3. Ridge Racer 4. Burnout legends 5. Daxter Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mine favorittspill til PSP blir som følger: 1. FF7: Crisis Core 2. God of War: CoO 3. Resistance: Retribution 4/5. Star Ocean First Departure / Star Ocean Second Evolution Forøvrig så ser jeg frem til Parasite Eve: The 3rd Birthday og FF13: Agito. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 1. FFVII Crisis Core | Heeeelt klart! 2. God of War 3. Tales of eternia 4. brnot legends 5. loco roco Skal nevnes at jeg har spilt stort sett ps1 spill på min egentlig.... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 1. Final Fantasy VII - Crisis Core 2. God of War 3. Brave Story - New Traveler 4. Final Fantasy Tactics: The War of The Lions 5. Syphon Filter: Logan's Shadow Regner med rereleasen av Persona vil havne i top 5 når den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå