Joachim_F Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ikke alle revolusjoner er like hyggelige. Les mer Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jøss, fant fram den største slakte kniven for denne Føler at det begynner å bli tett i mellom dritten nå, mange elendige, uferdige og halv hjertede spill som slippes for tiden. Noen lyspunkt er det jo men... Nå vet jeg iallefall at jeg skal styre unna dette. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jøss. Dette hadde jeg større forventninger til. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 drittspill.rett og slett Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Huff, hadde gledet meg til dette spillet og er nesten sørgelig å se en god utvikler som Creative gjøre så mange latterlige feil som anmelder tar fram her. Tror nok jeg også står over kjøp, får duge med Halo Wars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvordan er dette spillet for PC da? Mtp kontrollene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Husker jeg så en trailer for dette for en stund siden. Det eneste inntrykket jeg fikk var at animasjonene holdt omtrent samme kvalitet som de i Age of Empires 2. Jeg ble skremt bort allerede da. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Virker som det bare har kommet bare "sh!t spill" i det siste jo Har ikke sett EN anmeldels over 7 (tror jeg) siden empire total war Lenke til kommentar
tåa Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skulle like å høyre Øystein Furevik si meining om dette spelet. Han var jo heilt i hundre i haust då han fekk sjå det for første gong. The Creative Assembly har ein gong for alle knekt koden for sanntidsstrategi på konsoll. Gled deg! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, skulle gjerne hørt hva Øystein mener nå. *Rope på Øystein* Virker ikke som dette svarte til forventningene til anmelder i hvert fall. Ble veldig overrasket over å se 2-tallet! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, skulle gjerne hørt hva Øystein mener nå. *Rope på Øystein* Virker ikke som dette svarte til forventningene til anmelder i hvert fall. Ble veldig overrasket over å se 2-tallet! You rang? Har ikkje fått spelt det enno, vore veldig opptatt i det siste. Eg blei direkte sjokka då omtalene byrja å rulle inn. Ser ut som slakt så og seie over heile linja. Skal likevel prøve det, men håpet om at det eg såg på GDC lev opp til forventningane er ikkje så stort lenger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nytt tullpratord fra spillutviklere: Revolusjon. Ikke ett eneste spill som skal revolosjunere ett eller annet har gjort en enste ting som er så vidt forskjellig fra den vanlige oppskriften at det knapt kan kalles en forandring. Jo mer revolusjonerende ett spill skal være, jo mer holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja det er lenge siden spille er blitt revolusjonerte. Man må vel nesten tilbake til overgangen mellom 2D og 3D-grafikk for å snakke om en ekte spillrevolusjon. Idag satser de fleste utviklere på små forandringer av kjente og utprøvde konsepter/oppskrifter. De få utviklerne som tørre å tenke helt nytt havner ofte i en felle der spilldesignet er for ambisiøst, og ikke gjennomførbart i virkeligheten. Dermed ender de gjerne opp med et avstumpet spill som ikke duger til noe særlig. Skulle likt å se noen spill som gjøre noe nytt for en gangs skyld. Så godt som alle FPS-er idag tilbyr den samme spillbarheten. Jeg venter enda på et nyskapende FPS. Battlefield 1942 var relativt nyskapende i sin tid, da få spill før 1942 hadde tilbudt en ordentlig spill-"simulator". Mario 64 er et annet eksempel på hvordan platform-sjangeren har blitt nyvinnet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dette hadde jeg ikke trodd. Hadde tro på at Creative Assembly, utrolig skuffende at de lager en slik kalkun. Hvis vi ikke kan stole på strategisjangerens kanskje største helter, hvem kan vi stole på da? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Prøvde dette på PC, jeg ga opp på andre brett. Følte jeg hadde 0 kontroll over enhetene mine, var umulig å microe, eller macroe for den del. Å gi en og en enhet ordre uten å få en oversikt var horribelt, End War greide dette mye bedre. Spesielt siden jeg kunne se fra en enhet og gi ordre til alle andre. Patetisk unnskyldning av ett spill =/ Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nok et strategispill som failer på konsoll... det skal være brukervennlig slikt som Halo Wars og (det spillet der du styrer enhetene dine via stemmen, husker ikke navnet). Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det heter End War, det har faktisk mye av det samme som Stormrise, men å måtte velge enhet for å gi de en kommando fungerer rett og slett ikke og det syns jeg anmelder gjorde en god jobb med å fortelle. Tror kanskje till og med Stormrise fungerer bedre på konsoll enn PC Å skulle vri høyrehjulet på en millimeter for å treffe rett enhet er ikke så lett, spesielt når man skal gjøre det fort. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fikk fullversjon til PC siden jeg kjøpte sega mega pack for litt siden og har kranglet meg til 3 brett (4 om man regner med tutorial brettet). Så langt har det vært vanskelig rett og slett fordi jeg ikke får noen god kontroll over hæren min. Innovativ møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå