husgutt Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Link "SCEA marketing head John Koller has dropped a heavy hint that Gran Turismo’s future may not be limited to just PSP and PS3" Endret 8. april 2009 av niggle Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er bare å fjerne xbox 360 fra listen med en gang, for det kan du være helt sikker på ikke skjer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 360 gutta kunne bare ønske det kom. Uansett om det kommer til 360 eller ikke, kjøper jeg dette til PS3. Et skikkelig ratt er must, G25 er både billig og perfekt. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er faktisk ikke umulig...Som TC sier, så er det snakk om Grand Turismo, og ikke Gran Turismo (Har litt for lite å gjøre på jobben kjenner jeg.....) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette spillet kan for min del holde seg på Playstation, mener at begge maskinene trenger sine eksklusiver, og jeg mener at PS3 har mistet litt for mange. La PS3 ha GT mens X360 har Forza. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Er faktisk ikke umulig...Som TC sier, så er det snakk om Grand Turismo, og ikke Gran Turismo (Har litt for lite å gjøre på jobben kjenner jeg.....) Jo, det er snakk om Gran Turismo og ikke Grand Turismo. Edit: Bare for å klarne opp i det for de som lurer. Endret 9. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Spøk mot trådstarter men det skjønte du vel? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gran Tourisimo til 360, nei tak, koser meg heller med PGR og dessuten kommer Sony aldri til å lage ett spill for sin ergeste konkurent på konsollmarkedet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde vært moro med GT på Xboxen, men tipper det kommer til PC etter å ha vært på PS3'n i 6/12 måneder. Når det ser så utrolig ut som det gjør på en konsoll så hadde det vært veldig gøy å se hva de hadde fått til med datidens high-end PC'r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå