psyched Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Har sett Naruto til jeg tok igjen animen og måtte vente i flere dager på ny episode, da orket jeg ikke mer Leser One Piece fast, i bok form rett fra prixen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 da er furi kuri tingen, den er syk.Furi Kuri, ekke det den ecchi-skjiten med hu lille engelen som dreper en dude og så healer han, og holder på slik i det uendelige? -_- Lenke til kommentar
xip Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 da er furi kuri tingen, den er syk.Furi Kuri, ekke det den ecchi-skjiten med hu lille engelen som dreper en dude og så healer han, og holder på slik i det uendelige? -_- Trur man har sett litt av det derre... kanskje grunn til at det blei "litt" xD Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 da er furi kuri tingen, den er syk.Furi Kuri, ekke det den ecchi-skjiten med hu lille engelen som dreper en dude og så healer han, og holder på slik i det uendelige? -_- Trur man har sett litt av det derre... kanskje grunn til at det blei "litt" xD Nei, DET er bokusatsu tenshi dokuro chan det! se furi kuri, kategoriest som en mindfuck anime, er en serie hvor alle 6 episodene må ses på 1dag og etter andre eller tredje gjennomgang forstår du kansje serien, den er genial:3 Lenke til kommentar
xip Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 da er furi kuri tingen, den er syk.Furi Kuri, ekke det den ecchi-skjiten med hu lille engelen som dreper en dude og så healer han, og holder på slik i det uendelige? -_- Trur man har sett litt av det derre... kanskje grunn til at det blei "litt" xD Nei, DET er bokusatsu tenshi dokuro chan det! se furi kuri, kategoriest som en mindfuck anime, er en serie hvor alle 6 episodene må ses på 1dag og etter andre eller tredje gjennomgang forstår du kansje serien, den er genial:3 Faktisk OVA også... Å gode omtaler.. aiai trur dette må ses.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 bare husk og se hele på 1 dag! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Huff du hadde helt rett Svenning, den der Furi Kuri var helt syk, ikke like bra som FMA synes jeg da, men ganke bra. Jeg sier fremdeles ikke nei takk til flere anbefalinger. ^_^ Endret 18. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Nå blir det ikke riktig å sammenligne FMA og FLCL, ettersom det er to serier som forsøker å gjøre noe helt forskjellig. FLCL kan sammenlignes med andre crazy-komedier, som f.eks. Excel Saga eller Azumanga Daioh, og det jeg synes FLCL gjør bra er at den klarer å bruke sprø humør på en måte som virker gjennomtenkt og ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Før kom one piece til fast tid i butikkene, noen som hvorfor det kommer til helt tilfeldige tidspunkt siden etter jul?? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Schibsted skal slutte med One Piece. Tror bok nummer 45 var den siste boka. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Hvorfor? Ikke nok profitt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Er nok det ja. Schibsted har jo sluttet med nesten alle mangaserier. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 De fleste mangafans kjøper nok på engelsk, i butikker som Outland eller på nett. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Trodde de fleste leste scans jeg. Eneste mangaen jeg har noen gang har kjøpt (har ikke alle engang) er Dragonball. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er en samler, og kjøper derfor anime/manga. Med mindre jeg bare vil sjekke ut om serien er noe for meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hva hvis du er utolmodig og ikke vil vente på neste lønning da? Leser scans først og kjøper seinere? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Scans er fint. For min del handler det ikke om å stjele, men at jeg vil ha mer anime/manga enn det er fornuftig av meg å bruke penger på. Jeg bruker allerede noen tusen i måneden på anime/manga, så det er ikke som om jeg snyter på bransjen, tvert imot tjener de mer penger på meg enn de fleste. Lenke til kommentar
xip Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Scans er fint. For min del handler det ikke om å stjele, men at jeg vil ha mer anime/manga enn det er fornuftig av meg å bruke penger på. Jeg bruker allerede noen tusen i måneden på anime/manga, så det er ikke som om jeg snyter på bransjen, tvert imot tjener de mer penger på meg enn de fleste. Sku ønske å si det samme, men desverre så mesteparten jeg ser på har bare blit fansubbed. Altså bluray'ene er blodjapansk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Sku ønske å si det samme, men desverre så mesteparten jeg ser på har bare blit fansubbed. Altså bluray'ene er blodjapansk Jeg føler meg litt delt her. På den ene siden vil jeg at de som lager god anime og manga skal ha mest mulig igjen for det de gjør, samtidig er jeg opptatt av at flest mulig skal få se god anime og manga selv om de ikke nødvendigvis har mye penger, og ettersom de fleste bare er i tenårene når de blir introdusert til fenomenet er det håpløst for dem å legge ut flere tusen i måneden. Hadde det ikke vært for scans og nedlastning ville hobbyen blitt reservert for kun de rikeste og mest bortskjemte barna. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er en samler, og kjøper derfor anime/manga. Med mindre jeg bare vil sjekke ut om serien er noe for meg. me3, bare jeg har ett lite problem med all samlinga: penger. jeg klarer ikke spare, og jobber ikke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå