Obi von Knobi Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg har allerede sett TV serien av GITS, men hvilken rekkefølge skal jeg se filmene? Jeg forsto ikke særlig mye av den, blir det bedre oppklart i filmene eller er det individuelle historier? Skjul Ghost in the Shell (Film)Ghost in the Shell 2: Innocence (Film) Ghost in the Shell Individual Eleven (Film) Ghost in the Shell Stand Alone Complex (Film) Ghost In The Shell Stand Alone Complex 2nd GIG (TV serie) Ghost in the Shell Stand Alone Complex: Solid State Society (Film) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (Film) Endret 4. mai 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
xip Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har allerede sett TV serien av GITS, men hvilken rekkefølge skal jeg se filmene? Jeg forsto ikke særlig mye av den, blir det bedre oppklart i filmene eller er det individuelle historier? Skjul Ghost in the Shell (Film)Ghost in the Shell 2: Innocence (Film) Ghost in the Shell Individual Eleven (Film) Ghost in the Shell Stand Alone Complex (Film) Ghost In The Shell Stand Alone Complex 2nd GIG (TV serie) Ghost in the Shell Stand Alone Complex: Solid State Society (Film) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (Film) Au my god.. Jeg har gått glipp av 2 filmer?! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har allerede sett TV serien av GITS, men hvilken rekkefølge skal jeg se filmene? Jeg forsto ikke særlig mye av den, blir det bedre oppklart i filmene eller er det individuelle historier? Skjul Ghost in the Shell (Film)Ghost in the Shell 2: Innocence (Film) Ghost in the Shell Individual Eleven (Film) Ghost in the Shell Stand Alone Complex (Film) Ghost In The Shell Stand Alone Complex 2nd GIG (TV serie) Ghost in the Shell Stand Alone Complex: Solid State Society (Film) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (Film) Jeg har bare de to første på lista der. Visste ikke at det fantes flere filmer. Jeg ser på Naruto animen og er skjems ikke av det. Lenke til kommentar
xip Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har allerede sett TV serien av GITS, men hvilken rekkefølge skal jeg se filmene? Jeg forsto ikke særlig mye av den, blir det bedre oppklart i filmene eller er det individuelle historier? Skjul Ghost in the Shell (Film)Ghost in the Shell 2: Innocence (Film) Ghost in the Shell Individual Eleven (Film) Ghost in the Shell Stand Alone Complex (Film) Ghost In The Shell Stand Alone Complex 2nd GIG (TV serie) Ghost in the Shell Stand Alone Complex: Solid State Society (Film) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (Film) Jeg har bare de to første på lista der. Visste ikke at det fantes flere filmer. Jeg ser på Naruto animen og er skjems ikke av det. Vel, jeg har sett Naruto.. Var helt greit før.. å så tok serien en voldsom venning som jeg misslikte veldig mye Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) One Piece er veldig gøy, men de drar det ut noe så sinnsykt noen ganger spesielt med Sky Island. Enig! Det er seriøst den lengste og mest slitsomme arc'n (pga at den er så lang). Men åh gud det blir så bra etter det, koser meg gløgg ihjel når jeg ser på One Piece. Nesten litt trist at jeg nå har sett ferdig så langt som det har kommet Liker at man har mange episoder man kan se etter hverandre uten å måtte vente en uke eller to. Har selv sett alle episodene som er kommet ut av Bleach og Naruto, både de to og One Piece er å anbefale på det varmeste! Men andre animeer jeg kan anbefale: The History's strongest disciple Kenichi Eyeshield 21 Law of Ueki Full Metal Alchemist (såklart!) Air Gear Soul Eater bare for å nevne noen disse er vel for det meste action med en twist av humor som så absolutt skal være med etter min smak Endret 5. mai 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det blir veldig bra etterpå. Men under den perioden så mister du nesten motet helt Må begynne å se på det igjen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Nok en anime/manga-fan her. Favorittene mine er Berserk, Death Note, Cowboy Bebop, Gankutsuou: The Count of Monte Cristo, Full Metal Alchemist, Record of Lodoss War, Rurouni Kenshin og Twelve Kingdoms. Lenke til kommentar
xip Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Nok en anime/manga-fan her. Favorittene mine er Berserk, Death Note, Cowboy Bebop, Gankutsuou: The Count of Monte Cristo, Full Metal Alchemist, Record of Lodoss War, Rurouni Kenshin og Twelve Kingdoms. Endelig noen som har sett Berserk å Record of Lodoss War! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Berserk er bra, men etter å ha lest mangaen slår det meg at det egentlig ikke var noen hensikt i at jeg så animen, ettersom den kun består av en del av mangaen (riktignok den beste delen) der de har skjært bort det mest sjokkerende materialet. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 skal begynne på fate / stay night imorra eller ikveld Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 fikk sesong en av fullmetal alchemist og elfen lied i posten. i helgen blir det anime maraton Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 begynn med elfen lied, den er nok litt kortere ^^ Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 begynn med elfen lied, den er nok litt kortere ^^ har sett begge to før, så jeg bør nok begynne med elfen lied først ja men nå har jeg de fysisk og kan se den på den store fine flatskjerm tven Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Trenger litt hjelp til å finne flere anime og se. Er det noen animeserier dere kan anbefale? Har vel sett det meste, i alle fall de mest kjente seriene. Har f.eks sett alt som er av Death Note, Fullmetal Alchemist, One Piece, Bleach, Naruto (alle sammen), Pokemon, Elfen Lied, Fate stay night, Black Lagoon, Ergo Proxy osv. Er kanskje litt storforlangende nå, men håper dere kan hjelpe. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 RoR, sjå på Bokusatsu Tenshi Dokuro Chan ellers vil du nok like FLCL (Furi Kuri) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Takk skal nok prøve å få sett dem også, men ville heller foretrekke en litt mørkere serie med mye skjult mening i seg. Føler samtidig for å spørre hvilken serie dere liker best. Min favoritt er Fullmetal Alchemist. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Se Tengen-Toppa Gurren Lagann, Full Metal Panic eller Macross Zero og Macross Frontier. Tre vidt forskjellige episke mecha(?)serier, fulle av action, awesome shit og glory. B) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Se Tengen-Toppa Gurren Lagann, Full Metal Panic eller Macross Zero og Macross Frontier.Tre vidt forskjellige episke mecha(?)serier, fulle av action, awesome shit og glory. B) Slenger meg med på FMP. Andre serier jeg kan anbefale er Ergo proxy og Lain. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Takk skal nok prøve å få sett dem også, men ville heller foretrekke en litt mørkere serie med mye skjult mening i seg. Føler samtidig for å spørre hvilken serie dere liker best. Min favoritt er Fullmetal Alchemist. da er furi kuri tingen, den er syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå