Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anime & Manga Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naruto fans fortjenner å bl.. Banner de folk for "ondsinnet" afferd her? <.<

Jeg så mye på Naruto før, har en pause nå (som jeg ikke vet om jeg gidder å slutte å ha). Men hvorfor fortjener Naruto-fans å bl..? Svenning liker tydeligvis Naruto, og såvidt jeg vet er han en kjernekar.

Fordi Naruto er en pest, exterminatus er nødvendig for å sikre at det ikke sprer seg mer, og jeg er sikker på at hitler var en kjerne kar han å. Stalin var sikkert en stor fan av naruto.

Går det an å diskutere manga i denne tråden og?

Isåfall, er det noen som vet hva denne serien heter?

Kunne tenkt meg å få tak i resten av den B)

Skjul
post-153-1097355841_thumb.jpg

Faen I helvete, det bilde freaker meg ut hver gang.. :o

Lenke til kommentar

Sjekket, charen din er rundt 10 - 11 måneder gammel, er du noe aktiv da?

hundrevis av folk som bare logger på for å skifte skills...

Joda, kan si jeg er litt semi aktiv. Driver for det meste bare å gjør litt missions, kjøper ting, sjekket ut fittings, planlegge framtiden å sånne ting.

Har jo 2 karakterer da, 1 pew pew å 1 industri. Fikk faktisk Freighter på henne også i forgje uke :)

Men tilbake til topic:

Ikke bli for agresive her. Greit at folk kan ha meninger om visse serier, men det kan ikke resultere i en skolemassaker desverre...

Men jeg forpester fortsatt Naruto å detter om hver gang jeg ser et cosplay bilde:3

BTW: FY FAN.. er det kviser han popper ut i bilde eller?

Endret av Basso
Lenke til kommentar

Joda, kan si jeg er litt semi aktiv. Driver for det meste bare å gjør litt missions, kjøper ting, sjekket ut fittings, planlegge framtiden å sånne ting.

Har jo 2 karakterer da, 1 pew pew å 1 industri. Fikk faktisk Freighter på henne også i forgje uke :)

Men tilbake til topic:

Ikke bli for agresive her. Greit at folk kan ha meninger om visse serier, men det kan ikke resultere i en skolemassaker desverre...

Men jeg forpester fortsatt Naruto å detter om hver gang jeg ser et cosplay bilde:3

Ooo.. Hva slags indi er du? Miner/trader/courier/manufacturer?

vis du har en freigther er du nok rik ;)

Selv har jeg både en indi og figther, ganske aktiv, spilt i snart 2 år.

For å holde meg på topic.. Rideback, en av de få seriene verdt å se I år.

Lenke til kommentar
BTW: FY FAN.. er det kviser han popper ut i bilde eller?
Ja :D

Awesome, ikkesant?

Mener det er fra en oneshot guro.. vet desverre ikke hva den heter.Har den på den stasjonære vil jeg tro... men om du er villig til og pirate en ting på 2.4gb med guro er den nok ikke vanskelig og finne, du vil og finne MYE værre ting en dette her..eller jeg kan liste alle som er der for deg så kan du sjekke dem opp evt. google dem.. ?

noen hint

babyfuck,babyfuck its awwright - maichan's daily life

kose deg ^^

Lenke til kommentar

Men tilbake til topic:

Ooo.. Hva slags indi er du? Miner/trader/courier/manufacturer?

vis du har en freigther er du nok rik ;)

Selv har jeg både en indi og figther, ganske aktiv, spilt i snart 2 år.

For å holde meg på topic.. Rideback, en av de få seriene verdt å se I år.

når det gjelder indien min så satser jeg på alt det der xD.. foreløbig så piffer jeg opp mining så jeg får brukt alle T2 krystallene. Så skal jeg piffe litt opp på industri, så få opp litt orca skills så jeg kan gi ut mining bonuser, så gjøre ferdig trade skills..

Det er liksom en hobby karakter jeg benytter meg lite av helt til jeg må frakte noe xD

PS: Den har trossalt bare 7.5m sp :p

Back to topic:

Jeg blir enda forstyrret av det kvisebilde....

Lenke til kommentar
Mener det er fra en oneshot guro.. vet desverre ikke hva den heter.Har den på den stasjonære vil jeg tro... men om du er villig til og pirate en ting på 2.4gb med guro er den nok ikke vanskelig og finne, du vil og finne MYE værre ting en dette her..eller jeg kan liste alle som er der for deg så kan du sjekke dem opp evt. google dem.. ?

noen hint

kose deg ^^

meh, stress å laste ned 2,4gb med guro for å få sett resten av den mangaen. ekke sååå interessert.

btw... er guro ment som fapmaterial eller kilde for episk lulz? skjønner ikke hvordan folk eventuelt kan tenne på at en jente druknes i kvisejuice. :p

Lenke til kommentar

noen hint

kose deg ^^

meh, stress å laste ned 2,4gb med guro for å få sett resten av den mangaen. ekke sååå interessert.

btw... er guro ment som fapmaterial eller kilde for episk lulz? skjønner ikke hvordan folk eventuelt kan tenne på at en jente druknes i kvisejuice. :p

Er det ment at folk skal tenne på det der....?

Lenke til kommentar

noen hint

kose deg ^^

stort sett til og sitte og le av.. ble velt småtent av 2-3 stk av MANGE :p anbefaler den for teh lulz.. utrolig my morsomt

Lenke til kommentar

Jeg så mye på Naruto før, har en pause nå (som jeg ikke vet om jeg gidder å slutte å ha). Men hvorfor fortjener Naruto-fans å bl..? Svenning liker tydeligvis Naruto, og såvidt jeg vet er han en kjernekar.

Fordi Naruto er en pest, exterminatus er nødvendig for å sikre at det ikke sprer seg mer, og jeg er sikker på at hitler var en kjerne kar han å. Stalin var sikkert en stor fan av naruto.

Jeg har skjønt at du ikke liker Naruto, men du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Angående det bildet, kjenner jeg blir litt kvalm nå.

Lenke til kommentar
kan godt beskrive om dere vil? en liten ting fra mai chan's daily life
Hohoho, laster den ned nå. Gleder meg. :lol:

Her er en side av en annen artig manga:

Skjul

"What can you do in 15 minutes?! YOU CAN JACK OFF 15 TIMES!!"

Edit:

Anbefales ikke å lese Mai-chan's Daily Life når dere eter!

Jæææææævlig drøyt innhold i noen av kapitlene. :p

Edit2:

Har lest ferdig hele Mai-chan's Daily Life nå. Var på ca 200 sider.

Noen av kapitlene var helt sykt latterlig morsomme, mens de første var litt småekle. Man blir vant til volden etter noen minutter med lesing. Hvis dere googler navnet på serien så finner dere en Megaupload blandt de første resultatene. ;)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...