Zwink Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 bestillte nettopp hele sesong 1 av fullmetal alchemist og hele elfen lied gleder meg som en unge Du vil elske elfen lied Offor er alle så glade i Elfen Lied egentlig? Eneste jeg kan huske som var bra var tits + drapene i episode 1 og når hu lille dritten ble partert av de usynlige armene senere ut i serien . Fantastisk stemning orginal og bra historie musikken Masse følelser og et stort utvalg gode karakterer Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg så Evangelion 1.11 i helga. Å FY FAN! Det er rett å slett et mesterverk av en film. Jeg var rett å slett rystet over at de klarte å remake et mesterværk så godt som de gjorde.. Rett å slett det beste jeg har sett av anime filmer. Å det værste er at de skal slippe ut 3 av dem Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 edit: hadde posta den lengre oppe ser ferdig ddeath note til onsdag Se? Les det. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 nokon som har sett afro samurai? Er Samuel L. Jackson med stemma til ein samurai med afro på søk etter å revansjere sin far.. RÅ SERIE! Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 nokon som har sett afro samurai? Er Samuel L. Jackson med stemma til ein samurai med afro på søk etter å revansjere sin far.. RÅ SERIE! Au my.. Trur det faktisk er spill ute også hvis jeg husker rett Skal sjekke det ut til helge "skrive ned i google docs hemmelig liste dokument" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Rart att folk sier RE5 er rasistisk, men ikke Afro Samurai spillet hvor du er en svart fyr som banker opp asiater. Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Rart att folk sier RE5 er rasistisk, men ikke Afro Samurai spillet hvor du er en svart fyr som banker opp asiater. Unskyld for å si dette.. men jeg likte ikke RE5 litt engang.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har ikke engang spillt det. Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har ikke engang spillt det. 1/50 av zombiene er hvite latino amerikanere med bart.. så er ikke så rasistisk.. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 true that xD RE hadde håpløse kontroller at jeg slutta fort Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Er årevis siden jeg har sett eller brydd meg om anime, men nå har jeg tenkt til å se evangelion ettersom den gjorde stort inntrykk på meg den gangen, og jeg aldri fikk sett ferdig. Cowboy Bebop står også på "planer om å se"-lista Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Har sett kommet meg opp i episode 300 på One Piece og 100 på Naruto Shippuuden, men føler ikke det er like gøy lengre :o Endret 27. april 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Brusen min smaker leverpostei :/ Edit: Veldig feil tråd! Endret 27. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hva har det med Animè å gjøre? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 atm ser jeg på Samurai Champloo. Har sett; naruto og bleach, ga opp. Alle gundam seriene, Vampire Knight og en del fler. Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 atm ser jeg på Samurai Champloo.Har sett; naruto og bleach, ga opp. Alle gundam seriene, Vampire Knight og en del fler. Har sett litt Vampire Knight, veldig såpete serie skal jeg inrømme Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hva heter den anime serien med det skipet som driver og kjører i en ørken? Og er den bra? Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hva heter den anime serien med det skipet som driver og kjører i en ørken? Og er den bra? Er det sånn "In-the-future"? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Husker ikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Hva heter den anime serien med det skipet som driver og kjører i en ørken? Og er den bra? Du mener Den Blå Sandens hemmelighet (Patapata Hikousen no Bouken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå