Gå til innhold

Anime & Manga Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ teletubbiekid

HAHA, det husker jeg =P (heldigvis leste jeg om det før jeg lastet den ned) :whistle:

Hmm, mener å tro at mange av studioene som lager disse animeene legger ut episodene sine for nedlastning på sine hjemmesider. Det eneste med streaminga er da at det ikke blir lastet ned fra hjemmesidene dems, noe som er negativt. Dattebayo (de som lager naruto) har jo vist seg vrange når det gjelder dette med streaming flere ganger, de har truet med å ikke legge ut episoder hvis ikke den forrige blir lastet ned så så mange ganger.

HAHAHAHAHA, Dattebayo er da ikke ett studio som lager anime (in your case - Naruto) =P

De er fansubbere, (og har forresten sluttet å legge ut Naruto) =P Hvis du vil se Naruto, sjekk ut Crunchyroll. De streamer Naruto gratis 1 uke (trur jeg) etter at episoden har kommet i Japan. (dette er grunnen til at DB sluttet)

Crunchyroll samarbeider med TV tokyo

Lenke til kommentar
Hva er det som FMA bra da?

Plottet og karakterene?

Plottet husker jeg ikke så mye av, men karakterene var da relativt run-of-the-mill? Ihvertfall de to hovedkarakterene. En liten, puslete lillebror som avhenger av storebroren sin og en storebror som skal bli soldat i en alder av 15 år elns. Var det ikke noe slikt? :3

Lenke til kommentar

Plottet og karakterene?

Plottet husker jeg ikke så mye av, men karakterene var da relativt run-of-the-mill? Ihvertfall de to hovedkarakterene. En liten, puslete lillebror som avhenger av storebroren sin og en storebror som skal bli soldat i en alder av 15 år elns. Var det ikke noe slikt? :3

Greia er jo det at det er ganske dyp karakterutvikling iløpet av serien :p

Jeg kan ta Heroes som et eksempel, der det er null karakterutvikling i det hele tatt.

Folka der oppfører seg forskjellig i hver eneste episode.

Lenke til kommentar

Plottet og karakterene?

Det er nok mye mer enn det skal du se. Ta deg litt tid til å se noen episoder istedenfor å dømme den etter 2.

Lenke til kommentar

Hvis man har sett 4 episoder eller mer så har man rett til å si at man ikke liker serien. I løpet av 4 episoder så bør en serie ha klart å vise fram noe nevneverdig, noe som gjør serien verdt å se. Hvis man må se 20 episoder på ca. 20 minutter, aka. 400 minutter eller over 6 og en halv time for å få et inntrykk av hva serien er verdt, da har den feilet. Hardt.

Lenke til kommentar

De fleste serier tar så lang tid før de virkelig begynner å ta av. De 4 første episodene av naruto er ikke spesielt uber awesome, men du verden hvor bra det blir fra episode 10 og utover

Dømmer den etter 6 episoder faktisk, så sug meg:V

Trodde du ikke likte homofile noe særlig jeg teletubbiekid, virker som jeg tok feil.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Menn med kvinnelige avatarer er svært misvisende, og burde forbys.

Hvis du sikter til avataren min, så for info er det en gutt. Og hvis du ser på anime burde du jo vite at det er noe vanlig at gutter muligens kan ha langt hår + feminine trekk.

Selv synes jeg ikke avataren min ligner på ei jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...