Marwlarw Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Denne filmen blir sannsynligvis like hjerneløs som Max Payne-filmen var... <_< Underholdningsverdi for fjortenåringer med en intens trang til å se store monstre! For folk ellers uten erfaring fra spillet blir det nok... heller døvt. Og for meg, som SotC-fanboy #1 kommer fanøksa til å kutte hodet av filmen før fansøppelbøtta blir fylt med nevnte hode... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det eneste jeg kommer på er den første resident evil filmen. Jepp, den funket veldig bra på mange punkter, dog litt vel mye action - men ser man den igjen idag, etter at RE 5 er ute, så er det faktisk forsvarlig det også. Silent Hill-filmen syns jeg også funket bra på mange områder der mange andre ga den slakt. Jeg liker den gangske godt faktisk, fordi den tør være mer tro mot spill enn film. Hitman-filmen derimot, syns jeg var begredelige greier. Max Payne har jeg ikke sett mer enn åpningscenen av, og den var jo faktisk helt rå. Hvordan filmen er gjennstår å se. Men jeg nekter fortsatt å tro at SotC vil fungere som film. Lenke til kommentar
Übermagnus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det ingen som kan forestille seg hvilken fantastisk bra film dette kan bli? Håper at de fanger den melankoliske, mystiske og mørke atmosfæren. Gleder meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kan forestille meg hva slags opplevelse det kan bli jo, men for å være realistisk har jeg mye lavere forhåpninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå