Breathe Fresh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fått sammenbrudd Hva ville du gjort hvis du så en tyv stjele spillene dine? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 tatt hagla og skremt livet av han. ka ville du ha jort vis du krasja den nye bilen te far din? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tatt hagla og skremt livet av han Hva ville du gjort om du hadde en sprettball og ett kronestykke? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg ville tatt sprettballen, klatret på den høyeste bygningen i landet. Deretter ville jeg slippe den ned. Når den ÅPENBART spretter helt opp igjen kaster jeg mynten. Mynt for å hoppe etter. Kron for å svelge mynten og danse flamenco. Om jeg får mynt hopper jeg på sprettballen, faller ned med den, spretter opp igjen og gjør en dobbel salto og hopper tilbake til bygningen i ninja stil og deretter drar hjem. Om jeg får kron svelger jeg mynten og dør av kvelning. Deretter danser jeg flamenco og drar hjem. Hva ville du gjort om noen stakk av med alle save-filene dine i en minnepenn? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Brukt telekinese for å få minnepinnen tilbake! Hva ville du gjort hvis du hadde død i morgen? Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Jeg hadde omdefinert begrepet "I morgen" til å bety "om mange år." (Går ut ifra at du mener dødd) Hvis jeg skal tolke spørsmålet bokstavrett ville jeg klødd meg i hodet og lurt på hva det vil si å ha død. Hva hadde du gjort om du fikk deg et husdyr som du elsket og det en gang morphet tilbake til sin opprinnelige alien form for å obdusere deg? Endret 15. april 2009 av Error Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sett rart på det og dropp sparket det over gjerdet (du sa ingenting om størelse på alienen ) Hva ville du gjort om du ikke hadde penger til bussen og det er langt å gå hjem. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Ringt mamma Hva ville du gjort hvis SO var ulovlig? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nyte livet. Hva hadde du gjort hvis du plutselig var midt på fjellet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurt på hvordan i all verden jeg endte opp der. Hva ville du gjort hvis du fnt ut at din årelange kjæreste egentlig var din søster? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 skutt meg? hva ville du gjort om pcn støryk med i starten av TG? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Fikset den? Hva ville du gjort hvis du måtte dele PC'en med 4-åring? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Passord-blokkert den! Hva ville du gjort hvis du ble fortalt at du ble utvist fra skolen? Endret 15. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurt på hvordan jeg hadde greid det uten å gå på skole. Hva hadde du gjort hvis du hadde vært president for en dag? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sagt nei takk Hva hadde du gjort om tærne dine stod i brann Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Krølle dem og ut igjen veldig fort så brannen slukner Hva ville du gjort hvis du måtte ha hørt på Jan Thomas: Get up and Dance i 24 timer? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Slått av strømmen. Hva hadde du gjort hvis du hadde havnet på en øde øy? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Late som jeg er Jack Hva ville du gjort hvis Karl I Hagen skulle klippe håret ditt? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurt på hvem det er. Hva hadde du gjort hvis fallskjermen din ikke virker. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ta salto og trikse så jeg dør med stil Hva ville du gjort hvis du møtte (hmm...tilfeldig) Ehtram på ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå