Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde manipulert innholdet i koppen til å ligne på en kjærlighet på pinne for å så gi den til et lite barn som ville brent seg på tungen og sagt: "Har ikke mammaen din sagt at du aldri skal ta imot godteri fra fremmede?" og gått min vei, leende.

Hva hadde du gjort om du ikke hadde spotify? :blink:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kjøpt en stokk og monokkel og stengt byen med slips rundt den (flosshatten) og fargerap på jakka.

Hva ville du gjort hvis du måtte velge imellom å bli banket opp av Mike Tyson eller Muhammed Ali?

Endret av Laland
utdypte
Lenke til kommentar

Ertet på meg begge og tatt en Indiana Jones (kastet meg bort når begge var i full fart etter meg, med det resultat at de kræsjer og får Donald-kuler.)

Hva hadde du gjort om du var like uheldig som Donald?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Forklart for personen som skulle lese det at det var en skrivefeil, og at jeg mente "luck" hele tiden. Noe annet hadde vært absurd.

Hva ville du gjort hvis du kunne velge imellom å slutte på skolen nå og ikke få vitnemål, eller å fortsette og få vitnemål?

Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt på meg hansker og grabba tak i snabelen til den fyren som pissa, for å så sette en stram knute på den (vi går ut ifra at dette er mulig.)

Hva hadde du gjort om noen grabba tak i de edlere delene dine og lagde en stram knute?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...