Error Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå som jeg endelig fikk i gang en ordentlig tiss/bæsj/promp diskusjon her på forumet kommer dere og ødelegger :unsure: Jeg hadde blitt deppa. Hva hadde du gjort om torsken ble en trekkfugl? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Slettet "Se torsken" fra ipoden. Hva ville du gjort hvis du hadde et stort sår? Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Oppsøkt lege Hva ville du gjort hvis du hadde en kopp kaffe? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg hadde manipulert innholdet i koppen til å ligne på en kjærlighet på pinne for å så gi den til et lite barn som ville brent seg på tungen og sagt: "Har ikke mammaen din sagt at du aldri skal ta imot godteri fra fremmede?" og gått min vei, leende. Hva hadde du gjort om du ikke hadde spotify? Endret 13. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hadde sittet og hørt på den litt deprimerende lyden av menn som dør -_- Hva hadde du gjort hvis kjæresten din slo opp med deg for så å bli sammen med din beste kompis? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde blitt dumpet. Hva ville du gjort med en hundrelapp? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg ville puttet tobakk i den og røket den. Hva ville du gjort med åtte bikkjer og tre katter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Lekt pimp (Dogs and cats) Hva ville du gjort med en flosshatt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Kjøpt en stokk og monokkel og stengt byen med slips rundt den (flosshatten) og fargerap på jakka. Hva ville du gjort hvis du måtte velge imellom å bli banket opp av Mike Tyson eller Muhammed Ali? Endret 13. april 2009 av Laland utdypte Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Ertet på meg begge og tatt en Indiana Jones (kastet meg bort når begge var i full fart etter meg, med det resultat at de kræsjer og får Donald-kuler.) Hva hadde du gjort om du var like uheldig som Donald? Endret 13. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg ville vært deprimert. Hva ville du gjort om du kunne velge melom å bli trampet på eller å blitt hoppet på? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Trampet på, men stukket av. Hva ville du gjort hvis du med et uhell skrev Good Fuck og ikke Good Luck i en engelskprøve? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Forklart for personen som skulle lese det at det var en skrivefeil, og at jeg mente "luck" hele tiden. Noe annet hadde vært absurd. Hva ville du gjort hvis du kunne velge imellom å slutte på skolen nå og ikke få vitnemål, eller å fortsette og få vitnemål? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) fortsette og få vitnemål Hva ville du gjort hvis du kjørte ned en bratt bakke uten bremser? Endret 14. april 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Gått av/ut (du nevnte ikke fart ) Hva ville du gjort om flyet du er i, ett Beoing 747, plutselig mister begge vingene sine i 400km/t, 10.000 meter over bakken? Endret 14. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg ville funnet den eneste fallskjermen i flyet og hoppet ut når dette var mulig Hva ville du gjort hvis du holdt på å bli knust av en 2 tons stein? Lenke til kommentar
lrims Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Passet på å legge meg på magen. Hva ville du gjort om noen hadde pissa på tastaturet dit på et lan? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde tatt på meg hansker og grabba tak i snabelen til den fyren som pissa, for å så sette en stram knute på den (vi går ut ifra at dette er mulig.) Hva hadde du gjort om noen grabba tak i de edlere delene dine og lagde en stram knute? Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Sagd av hans edle deler og oppsøkt en knute-ekspert.. Hva hadde du gjort om du hadde verdens dølleste IT jobb som betalte ræva i tillegg Endret 14. april 2009 av Prnkstr Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 slutta? hva ville du gjort om det ikke var mer dopapir når du har kabla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå