Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har vansker med å tro på folk, så hadde nok oppfattet det som en spøk...vet derfor ikke helt hva jeg ville gjort. Hva ville du gjort om gamer.no sluttet å eksistere? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gått over til Gametrailers sine forumer, men ville nok savnet dette norske communityet. Hva ville du gjort om huset ditt begynte å brenne å brannmenne greide å redde en ting ut av det brenennde huset, hva ville du ha valgt den tingen skulle være? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 katten min Hva ville du gjort om det blåste så mye at vinden ved bakken var i 70km i timen? Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg hadde dratt ut og seilet. Hva hadde du gjort om du fikk tak i en babel fish? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skaffet meg papirer på veldig mange språk, og skaffet meg en godt betalt jobb. Hva ville du gjort hvis du våknet opp med hale, og svarte hår over hele kroppen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Ringt VG! Hva ville du gjort om du døde om 3 timer? Endret 2. november 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ville nok tilbringt mine siste timer med familien (uten å fortelle dem ast jeg skal dø). Når minuttene nærmet seg døden derimot ville jeg gått inn i sengen og lagt meg, og sovnet stille inn. Hva ville du gjort om familien din glemte deg? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Flytta inn hos en venn antagelig. Hva ville du gjort om du måtte tilbringe resten av live ditt med samme kjedelige jobb Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Gjort alt for å få sparken, hvis jeg ikke hadde blitt det så hadde jeg nok fått det gøy på jobben likevel. Hva ville du gjort om jeg sa hei?*Fantikkepånoesomhelst* Endret 6. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sagt i en svært høflig tone: hei. Deretter ville jeg ha bukket og takket for meg. Hva ville du gjort om du nettopp hadde kjøpt den super ekslusive pakken til Modern warfare 2 og posten hadde ødelagt den og du ikke har krav på erstatning? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ligget bak postkasse stativet og overfalt for så å kaldkvele postmannen neste dag, så skulle jeg satt meg inn i den stygge postbilen og burna på liket hans! Hva hadde du gjort om du ble feilaktig innlagt på instutisjon for mentalt syke, uten noen vei ut? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg ville prøvd å overbevise dem om at jeg ikke hørte hjemme der, men de ville sikker bare pumpet meg full av medisiner siden de ikke trodde på med. Så etter noen mislykkede rømmningsforsøk ville jeg havnet på isolat og gått meg vill i mitt eget hode. Hva ville du gjort om du våknet opp på insullet i plastikk, og Dexter Morgan sto over deg med en kniv? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ropt på mamma!! Hva ville du gjort om Gamer.no ble lagt ned? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg hadde blitt emo. Hva ville du gjort om du fikk endret på en ting du har gjort tidligere og som du angrer på? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg ville fortsatt som vanlig Hva ville du gjort om King Kong slo inn døra di og spurte deg med på kino?? Endret 14. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tatt han under armen og hoppa opp på The Empire State Building. Hva ville du gjort om du var King Kong i nevnte tilfelle? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Prøvd å se så søt ut som mulig vitende at jeg var dritstygg Hva ville du gjort om jeg byttet navn? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kommer helt ann på hva du i såfall haddde byttet til, men hadde muligens blitt litt skeptisk. Hva ville du gjort om du ikke viste hva internett var? Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Plukket blomster og ridd på griser med bart. Hva ville du gjort dersom månen ble blå? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da hadde jeg spilt litt X360 ^_^ Hva ville du gjort om en i familien døde? Endret 27. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå