Vaine Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) latt vær. Hva ville du gjort om en fremmed person kom på døren din og spurte hvem moren din var? Endret 14. juni 2009 av Vaine Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Svart ærlig og etterpå spurt hvem bestemoren han/hennes/det er Hva ville du gjort om du fikk ett trusselbrev fra smurfekongen om at du ville få en NUKE i hodet i løpet av uken? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg ville fnyst og lagt meg til og sove. Hva ville du gjort om du mistet nettet for alltid. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Brukt nettet til naboen. hva ville du gjort hvis naboen din mista nettet for alltid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vært takknemlig for å ha 30mbit til egen husstand. Hva ville du gjort hvis du var bonde og traktoren din gikk istykker? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sluttet å være bonde og gitt traktoren til Laland. Hva ville du gjort hvis du ikke tålte alkohol. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Drukket som bare det. Hva ville du gjort hvis du måtte klare deg uten mobiltelefonbruk i et år? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Settet meg ned og latt tårene falle... Hva ville du gjort hvis du fikk en latterkrampe som ikke ville stoppe? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Le hele dagen...(og natten) Hva ville du gjort hvis hele familien din brukte Twitter? Endret 24. juni 2009 av HCG Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 followa hele gjengen =) hva ville du gjort om du våkna med bare 1 fot. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tatt på meg den andre. Hva hadde du gjort om plutselig alle pengesystemer forsvant, og folk begynte å handle varer mellom seg istedenfor? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 satt meg ned og skreket "JEG VIL IKKE VÆRE KOMMUNIST!!!!" og så gått og skaffa meg masse spill, tv hmm kansje en bil ja.. hva mer trenger jeg ? hva ville du gjort vist du hadde avhengig av og se på klesklyper Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg hadde festet noen klesklyoer på diskréte steder i håret, og latt dem falle ned foran øynene.. Hva hadde du gjort om du fikk 1000 God-powaz og dermed fikk muligheten til å gjennopplive én person? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 spart på dem helt til en god venn dør. Hva ville du ha valgt av BMW og Audi? Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 BMW. I følge Top Gear gjengen (som er allvitande og mine heltar) har dei cock-ane som før køyrde BMW begynt å køyre Audi i stadenfor, so det er trygt å kjøpe BMW igjen uten å frykte å bli kalt ein cock. Hurra Kva hadde du gjort om den flekk nye BMWen din hadde begynt å brenne? Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 slukket brannen hva ville du gjort hvis den nye hd tven knuste? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror jeg hadde fått litt sjokk, og tårene hadde nok kommet frem de også. Men hadde nok tviholdt på tanken om at det enten kommer til å gå på garantien eller forsikringen. Hva hadde du gjort om politiet plutselig sto på døren? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde spurt hva som var årsaken Hva ville du gjort hvis du hadde blitt vist ut av Norge for evig tid? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Flytta til sveits. Hva hadde du gjort om det ikke fantes musikk? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hørt på rapp/ hip hop Hva hadde du gjort hvis Tore på sporet oppsøkte deg og sa du hadde en biologisk søter/bror/farmor/farfar/ste onkel og grand tante som venter deg utenfor huset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå